انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۴تیر

قبلا از ترسم درباره گربه ها :| نوشته بودم الان میخوام دو مورد دیگه از ترسامو بهشون اشاره کنم


2-من از مُرده و جنازه میترسم اونم نه کم زیاد برای مثال وقتی کسی فوت بشه هر چی نزدیکتر باشه ترس من بیشتر هر چی فاصله ی خونه هامون نزدیک تر بازم بیشتر کلا رابطه ی مستقیم داره مثلا بچه تر ک بودم منظورم 16-17سالگیه :دی برای wcرفتن هم باید وایمیسادن پشت در تا من بیام یا توی هر اتاقی میخواستم برم باید کسی همراهم میومد احساس میکردم روح اون فرد دنبال منه :| بعد تمام این مسائل تا حدودای شب هفت فرد فوت شده هست و بعد کم کم نرمال میشدم :دی


3-من خیلی فیلم ترسناک تابحال دیدم خیلیاشونو تنهایی و توی تاریکی حالا گاهی یکدفعه آدم هیجانی میشه یا ی ترس ی لحظه ای پیش میاد ولی هیچ کدومو واقعا انقدرا حس ترس نداشتم اما....

من میدونم اخرش ی روزی اون داداش کوچیکه ی فیلم House Of Wax ک زنده مونده میاد و منو میکشه :|



پ ن:همچنان مریضم فقط امروز خداروشکر از عصر تبم قطع شده...امروز مامان میگه تو سرمامیخوری بعد ی کم بهتر میشی شروع میکنی تا دوماه ب سرفه کردن بعد دوماه دوباره سرما میخوری  :|


هفت میلیارد نفر دور همند اما باز..

برترین دغدغه ی نوع بشر تنهاییست...

نظرات  (۱۱)

۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۷ سرباز صفر
سلام
مقام معظم رهبری دیشب در جمع دانشجویان به دفاع صریح و بدون تقیه از نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.
آیا شما هم مثل ما حمایت صریح و بدون تقیه خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام می‌کنید؟
اگر پاسخ مثبت است حمایت خود را با نظر مثبت خود و لایک کردن این یادداشت اعلام کنید
پس منتظر حضور شما در سرباز صفر هستیم.
http://sarbaz0.blog.ir/post/1394
http://sarbaz0.blog.ir
منتظر نظر شما هستم
راستی اگر از وبلاگ خوشتون اومد دنبالمون کنید
التماس دعا
پاسخ:
چقدر خوب شما همیشه برای پستای من میایین
:)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۰ بای پولار
منم زیاد از گربه ها خوشم نمی آد. خصوصا اگه یهویی جلوم سبز بشن!
اما مرده ها. نمی دونم چی بگم دربارشون. حالا باز خوبه بعد هفت ترستون می ریزه.

این فیلمه رو هم ندیدم. هر وقت دیدمش باید بیام در موردش بحرفم! هرچند کلا فیلم ترسناک با تموم شدنش برام پرونده اش بسته می شه

ایشالا هم زودتر پست می ذارید. می گید سرحال سرحال شدید :)
پاسخ:
من از گربه ها متنفرمممممم توی اون پستم ک الان لینکشم گذاشتم هست...
من میترسم البته الان بهتر شدم مخصوصا وقتی داییمو از دست دادم :((((

اینو ببینین من بین این همه فیلم ترسناک نمیدونم چرا ولی فقط از این فیلم میترسم :|

ان شاالله مرسی :)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۱ روزمرگی ...
به جای یادآوری جزئیات ترسهاتون به خودتون.. راه بی خیالی رو پیش بگیرید بهتره ها.. :/ :| :)

ینی با فصلها کاری ندارید کلا ! سرمای خودتونو میخورید.. :)) :|


+
من به آمار زمین مشکوکم
اگر این سطح پر از آدمهاست..
پس چرا این همه دلها تنهاست؟
سپهری
پاسخ:
ن بخدا من نمیترسم انقدرا امشب جایی بودم صحبت ترس و این چیزا شد حتی جن و روح بعد دیدم من اصلا از اون چیزا نمیترسم حتی بعضیا از اب میترسن بعضیا از ارتفاع ترس انواع مختلفی داره

دقیقا :))  من کلا زود مریض میشم هر ویروسی میاد ی سری روی من امتحان میشه :|

+
خیلی زیبا و مرتبط با تک بیت
مرسی :)
چقدر ترس دارید :))  تا حالا زیاد فکر نکردم که از چیا زیاد میترسم :|
اخ اخ سرما خوردگی :// ان شاالله زودتر حالتون خوب بشه ..
پاسخ:
نه بابا من ترسی ندارماااا من دختر شجاعیم اینا چیزای کوچیکیه ک مینویسم :)) اینکه امشب اومدم و نوشتم بخاطر این بود ک جایی بودم صحبت ترس و این چیزا شده بود
خیلیییییی بده...
مرسی ان شاالله :) ولی بقول مامان سرفه م تا دوماه هست :))
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۷ آقاگل ‌‌‌‌
هنوز این سرماخوردگی ادامه داره؟ 
موقعی که حس می کنید در شرف سرماخوردنید یک بخور پونه بدید خیلی موثره. معمولا یا به کل بر طرف میشه یا به شدت عوارض کم میشه.
صد در صد تضمینی. و بدون عوارض هم هست. بخصوص برا سرفه هم خوبه.
.
من هم از مرده ها می ترسیدم. بخصوص در دوران کودکی.
یادمه دستشویی خونه مادربزرگم آخر حیاط بود. حیاطشونم یک حیاط بزرگ بود! هر وقت اونجا بودیم از ترس دستشویی نمی رفتیم. بخصوص که یک اتاقک هم اون آخر حیاط داشتند که چند ماهی مادرش اونجا در بستر بیماری بود و همونجا هم فوت شده بود! 

پاسخ:
من کلا بد مریضم :|
میدونین من این مریضیو از بابام گرفتم :| خوب بودم خیلی یکدفعه ای اینطوری شدم
مرسی ک گفتین حتما انجام میدم مخصوصا الان ک سرفه هام روی اعصابه :دی

چ خوب ک شما متوجه شدین ترس من و ازمرده ها ک میگم چیه...حس بدی دارم...
اووووف اون ک خیلی بد بوده فکرشم وحشتناکه...
ولی توی کامنت یکی دیگه از دوستان هم گفتم بعد از فوت داییم این ترسم خیلی کم شده... :((
امیدوارم حالتون زودتر خوب بشه
پاسخ:
مرسی ان شاالله :)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۸:۲۷ مترسک ‌‌
بحث گربه رو مجدداً بازش نمی‌کنم D:
درباره مرده هم راستش من هیچ وقت به عمرم به مرده نترسیدم اما اصلاً دوست ندارم مرده کسی رو ببینم چون تمام خاطرات زمان حیاتش به کل از ذهنم پاک می‌شه؛ مثل پدربزرگم که علی‌رغم این‌که خیلی زحمتم رو کشیده بود و کلی باهاش خاطره داشتم اما از روزی که کالبد بدون روحش رو دیدم، هر چقدر فکر می‌کنم نمی‌تونم اون صحنه رو فراموش کنم و به جاش به قبلش که زنده بود فکر کنم؛ دیگه به خودم قول دادم هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی (مگر شرایط خاص) به هیچ متوفایی نگاه نکنم...
پاسخ:
بعله ممنونم ازتون :دی اونو کامل یادمه :))
متوجهم چی میگین ی چیزی بگم منم تنها کسی ک فوت شد و چهره شو دیدم پدربزرگمه :(((( شاید در حد دوثانیه دلم نیومد بیشتر نگاه کنم اونم بخاطر اینکه توی خونه بود و همه بودیم... :(((
من چیزی از ذهنم پاک نشده ولی حس شما رو میتونم درک کنم و متاسفم..خدارحمتشون کنه.. :((((

من از مرده که نمیترسم ولی از مردن میترسم :|

ایشالا زودتر خوب بشه حالت عزیزم :))
پاسخ:
درست میگی نگار خود مردن ترس داره :| فکرشم بده

قربونت عزیزم مرسی :) :*
یادش بخیر خانه ی مومی... جوان که بودم 2 بار تماشایش کردم!!

+ان شا الله که بهتر بشید؛ سرماخوردگی در تابستان سخت تر از زمستان است...
پاسخ:
منم فک کنم 4-5باری دیدمش خیلی قشنگه... اختیار دارین هنوزم جوونین :)

+ممنونم ان شاالله فعلا ک متاسفانه خوب نیستم...دقیقا تابستون بدتره هوا هم خب بده
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۶ بلاگر کبیر ^_^
وای این چیزا چیه مینویسی نصفه شبی آدم میخونه :)))

پاسخ:
:دی خوبه دیگه
میخوام یه  اعترافی بکنم شاید خوشتون نیاد!
خواهر منم وقتی بچه بودیم خیلی از تاریکی و حیوون ها و چیزای الکیه دیگه میترسید.
توی اون لحظات شدیدا دوست داشتم بگیرم بزنمش!! از بس با اداهاش رو اعصاب بود
ببخشیدا بعد سال ها یادم اومد بجوری شدم:/
پاسخ:
ن خواهش میکنم خیلی هم خوب کردین نوشتین :))
حس انزجار بهتون دست دادم :دی
ولی من خداییش لوس نمیکنم من از گربه میترسم دست خودمم نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">