انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۳۱خرداد

این توی اتاقم بود الان :| 


میدونین اسمش چیه؟! :|


این و این

۹۵/۰۳/۳۱

نظرات  (۲۳)

رو درخت و بوته ها دیدم قبلا!

چه خوشگل و خوشرنگم هست D:

پاسخ:
اره عزیز میدونی فک میکنم از ایناس ک خودشونو استتار میکنن مثلا ما اگر روی ی درخت یا ی بوته سبز ببینیم اصن متوجه نمیشیم...ولی اسمشو نمیدونم چیه و الان در تعجبم توی اتاق من چیکار میکنه :|
:)))
دلم نیومد بکشمش ی شیشه گذاشتم روش :|
یه حشره هایی هست بهشون می گن زنجره!یکم شبیه اوناست البته ازونا سبزشو ندیدم من!

یا از پنجره اومده یا شاید وقتی بیرون بودین به لباساتون چسبیده بود و اومده تو اتاق تون ! :))

پاسخ:
دمت گرم عارفه..رفتم سرچ کردم حشره زنجره همین اومد...ینی چند مدل بود یکیشم سبز بود.. :)) بابام هم میگفت اسمش حشره سن هم میگن..
وای نه ب لباسم ک فک نمیکنم چسبیده باشه ولی ممکنه از پنجره اومده باشه چون پنجره باز بوده...
مرسی عزیز :)
اسمش رو نمیدونم :)
پاسخ:
حشره ی زنجره یا سن :)
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۵ مهنازی نازی ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چه خوشرنگه این حشره اسمشو نمیدونم ^_^ زیاد دیدماااااااا ^_^

***** **** ***** ****** **
**** *** ***** ****** *** ******* *** *** *****
**** ****** ** ****** **** ***** **** ****
**** **** ***** **** ****** **** **
**** ** **** *** ** ***** ** **** ****
*** ***** **** *** *** *** ** ******
***** *** **** * ** ** ** **** ***
*** **** **** ***** ****** * **** ***** *** *** ** *** *** **** **** ******** ****** *****
*****
****** **** *** *** *** **** *** ***** ** ***** *** ******* ****** ***
****** ***** ****** **** * **** **** *** ** ** ** *** *****
********** *** **** *** **** *****
******** ***** **** ******* *** *** **** ***** ***** *** **** ***** ** *** ** **** ****** *** ****
** **** ******* ******
*** ***** *******
****** **** ***
****** ****** ***** ***** **** **** **** ** ** ******** ***** *** ********** ****
*** **** **** *** ***
**** ** **** *** **** ***** **** ** ** **** ***** ***** *** ********* ***** **************
**** **** *** **** ** *** ***** ***
*******
*** ** ************* **** **** *** ****
*** ***** ******* *** *** **** ******
***** *** **** ** *******
**** **** * ** *** *****

پاسخ:
اره خیلیییی سبزه :)) اسمشم سن یا زنجره :)

برای ادامه کامنت هم ک میام پیشت عزیزم..
این اگه باشگاه بره، وقتی که بزرگ بشه، به مقام خرمگسی نائل می‌شه! :))
پاسخ:
:دی
خیلیییی از مگس بزرگتره ینی میدونین من اصن زوم نکردم دقیقا انقدر نزدیک ازش عکس گرفتم :))


حشره ی سبز زیر شیشه
این میشه اسم سرخپوستیش!!
پاسخ:
بعله :))
مرسی از شما بابت این اطلاع رسانی :))
شاید بچه ی یه جور سوسکه
وای از حشرات :///
پاسخ:
نه اسمش زنجره یا سن..سرچ کنی عزیز هست..
دقیقا وای از حشرات :/
وای من مور مور میشه تنم اینا رو میبینم!
باز خداروشکر کرم نیست :دی
پاسخ:
فک کن نگارم، منِ ترسو رفتم دوسانتیش ازش عکس گرفتم :))
ای جانم از کرم میترسی :دی کرم کم دیدم احتمالا ببینم بترسم..
من از اکثرشون میترسم ترس اصلی هم ک گربه س :/
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۵ عاشق بارون ...
وووووییییییی... باز خدا رو شکر پر داره! :|
من با بهار و تابستون سر همین موجوداتش مشکل دارم. -__-
پاسخ:
نگو خواهشا...پر داره بدترهستاااا :| فک کن سوسکای پردار چقدر بدن یا ملخ :|
اره خداییش خیلی بده مخصوصا ملخاش :/
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۳ آقاگل ‌‌‌‌
من از وقتی پست رو گذاشتین چند بار تلاش کردم ولی باز نشد تصویر :)
حجمشون بالاست گمونم.

پاسخ:
ن حجمش زیاد نیستا من با گوشی و سیستم امتحان کردم..
ولی کامنت بعدیتون نشون میده ک باز شده :)
الهی !!
اگر می آزمایی ،،، توان تحمل و صبر مرا زیاد کن
اگر می آموزی ،،، ادراکم را وسعت بده
اگر می بخشایی ،،، ظرفیتم را افزایش بده
اگر می  ستانی ،،، گوهر کمالم را ارزونی کن
اگر می رهانی ...... خدایا
حتی لحظه ای مرا به حال خود رها مکن که نیاز  
نیازمندان را تنها تو پاسخگویی که بی نیاز از هر نیازی ...

پاسخ:
الهی..
ب حرمت ذاتی ک تو آنی...
ب حرمت صفاتی ک چنانی...
و ب حرمت نامی ک تو دانی..
ب فریادم رس ک می توانی..
:)
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۷ آقاگل ‌‌‌‌
اوه اوه. از اینا -____-
یک بوی خیلی گندی نداشت احیانا؟
اگه همونی باشه که فکر میکنم ما بهش میگیم ساس. پرواز میکنن و خیلی بوی بدی هم دارن. سبز رنگ هم هستند
پاسخ:
من نکشتمش زیر شیشه س... :دی تازه ی لحظه شیشه رو برداشتم صداهم میکرد :))
چرا بابا گفت بوی خیلی بدی داره ولی فعلا ک در جوارمونه..البته نمیدونم الان خفه شده یا نه..
نه جناب این ساس نیست این سِن هست یا زنجره ی سرچ کنین میبینین..
ساس ی مدل دیگه س..
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۶ مــــــــ. یــ.مــ
حشره ی سبز بالداره؟:)))))
چه نازه رنگش:)
پاسخ:
اوهوم..هنوز هم زیر شیشه س :)))
دقیقا رنگ سبز برگاس...چشماشم سبزه... :دی
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۰ آقاگل ‌‌‌‌
سرچ کردم.
این همونه که من میگم.
فقط اسمش رو ما اشتباه میگیم ساس. پرواز نمیکنه ولی صدا میده و بوی بدی داره. مثل ملخ میپره.

پاسخ:
من سه تاشو سرچ کردم...
ببینید این ساسه:
http://bayanbox.ir/info/6694240010950216876/107196-730

بعد شما اون دوتا رو هم سرچ کنین چندتا رنگ دارن ولی دقیقا از این مدلی ک من عکس گذاشتم هم هستن
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۴:۳۷ عاشق بارون ...
اووووم ولی خب ببین اگه پر داشته باشه باز پر میزنه میره! ولی اگه پر نداشته باشه میره یه جا قایم میشه یا رو تن آدم راه میره ایییییی :/
پاسخ:
نمیدونم من ولی از پردارا بیشتر میترسم...
مثلا پرداره یکدفعه میاد میپره روی ادم...
کلا کشتن موجودات پردار خیلی سخته اونم توی فضای خونه... :|
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۸:۰۳ مترسک ‌‌
پس در آینده کلاغ می‌شه :))
پاسخ:
کلاغ سبز..فک کنین
:))
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۱ روزمرگی ...
اتفاقا چند شب پیش یکی از همینا تو خونه ما هم بود..  داشت از رو پام میومد بالا ! :)
پاسخ:
اوه اوه...
یک درصد فک کنین چنین چیزی برای من پیش میومد..درجا سکته :|
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۲ شیکسون (^_^)
این  یه جور جیرجیرکه...صداشونم خیلی بلنده، توی مستندی میگفت نوع صدایی که تولید میکنه مشابه صدای هواپیمای جته... :|
پاسخ:
اوهوم میگن ی نوعی از جیرجیرکه...من اینو گذاشته بودم زیر شیشه هرباری ک شیشه رو تکون مدادم و از بغلش ی نگاه بهش میکردم ی صدای بدی میکرد مث جیغ :|
جالبه اینشو نشنیده بودم..مرسی گفتین :)
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۸ روزمرگی ...
ترسو :))) :/
من کشتمش.. :/ چون خواهرم میترسه
پاسخ:
من کلا رابطه ی خوبی با حیوانات ندارم.. :| از همشونم میترسم ب جز دوسه تامورد ک ترسم کمتره...
من نکشتمش امروز ازادش کردم از زیر شیشه تا در شیشه رو برداشتم ی صدای بدی کرد :))
اقیانوس 
هر چند پهناور است 
پایانی دارد 

قطره 
هر چند کوچک است 
آغازی دارد ...

پاسخ:
:)
۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۷:۰۴ آناهــیــ ـــتا
زنجره س

من از حشرات وحشت دارم ولی این لعنتی انقدر خوشگله ادم دلش نمیاد کاریش کنه. فقط می تونه با احترام از پنجره بیرونش کنه :))
پاسخ:
اره عزیز

من از تموم این چیزا میترسم...ولی نمیدونم چرا اینو دلم نیومد بکشمش بااحترام پرتش کردم بیرون :دی
حشره ی ناشناخته! ;-)
پاسخ:
ن دیگه ناشناخته نیس مشخص شد تو کامنتا
زنجره
بابا مامانش نبودن ازشون بپرسید تو خونه چی صداش میکنن:دی
پاسخ:
پرسیدیم دیگه گفتن زنجره صداش میکنیم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">