انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۸خرداد

مطمئنا همونجوری ک من دوستان عزیزیو ک افطاریاشون و ساده میخورن ی چیزی در حد نون و پنیر و ی کاسه آش درک نمیکنم اونا هم من و ک سر سفره ی افطارم باید دوسه مدل غذا باشه درک نمیکنن...

امشب خواستم مث خیلیا افطار نون و پنیر بخورم و ی کاسه سنگک یا عدسی حالا هر کدومی ک دوستان میگن (همونایی ک نمک میزنن رنگش قهوه ایه)  :|

از ساعت 11گشنه بودم رفتیم بیرون شام پیتزا و قارچ سوخاری خوردم.. :| خدا ان شاالله همه ی گرسنگان و سیر کنه...


+متاسفانه ب علت ناراحتی معده م چند روزی هست روه نمیگیرم ولی خب واقعیت توی روزم چیز خاصی نمیخورم و همون سحری و افطاری هست...

التماس دعا دوستانِ عزیز..

+راستی ی کلیپی هست ک درمورد اینه ک تلگراممون هک شده یا نه و از کجا میتونیم بفهمیم دیدین؟!




نظرات  (۱۳)

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۳ آقاگل ‌‌‌‌
سوال: سنگگ یاعدسی چیست؟
.
به شخصه افطاری چیز خاصی نمیخورم. ولی وقتی سحری میپزیم ناخونک میزنم بهش:دی
.
نه ندیدم همچین کلیپی. 
پاسخ:
نمیدونین چیه؟؟ من نمیدونم توضیح بیشترش چیه :| اگر گرفتیم ی عکس میگیرم ازش براتون میذارم چون نمیدونم دقیق چیه..فک کنم ی نوع حبوباته له شده خداییش خودم درست نمیدونم فقط خوردم مزه ش خوبه :| :دی
.
اخ شما دقیقا نمونه ی کسی هستین ک من اصلا نمیتونم درکتون کنم...مگر گشنتون نمیشه افطار؟؟ من افطار کامل میخورم بعد حدود یک شب گشنه میشم میوه میخورم سه و نیم هم سحری کامل :دی
.
چشم میذارمش جالبه
:)
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۱ آقاگل ‌‌‌‌
چشمتون بی بلا :)
دیدمش جالب بود.
هک هم نشدیم ذوق کنیم یک کم:دی
.
نه افطار گشنه ام نمیشه. صرفا تشنگی فشار میاره. نتبجه اینکه افطار رو مختصر میزنیم بر بدن تا بشه بعدش آب و چایی خورد.
:)
پاسخ:
:)
نگین اینطوری خداییش اصن خوب نیست...باورتون میشه خودم هنوز چک نکردم گوشیم دوسه روزه خاموشه هنو ب شارژ نزدم.. :|

اصلااااا نمیتونم گشنمم میشه بعد میگم معمولا ی غذا هم نیست.. از همه هم میخورم :دی

من یه شیوه ای دارم اونم اینه که یا کامل روزه میگیرم یا کامل روزه نمیگیرم!! اگه روزه نگیرم دیگه خودمو محکوم به نخوردن یا کم خوردن نمیکنم ! تا آخرش میخورم :دی  (البته کم پیش میاد که نگیرم!)
پاسخ:
الان خیلی متوجه نشدم :| کامل و غیرکامل نداره ک...ادم یا روزه س یا نیست...
من الان بخاطر وضعیت معده م نمیتونم بگیرم و چون سحری و افطاری میخورم دیگه میلی ندارم ب غذا خوردن توی روز...ولی خب مجبورم بین روز ی چیزی کوچیک بخورم ک معده م برای مدت طولانی خالی نمونه وگرنه ادامه ی روزه هامو میگرفتم

نوش جان :))
یه چیز کلی میگم که امنیت توی عالم دیجیتال همون قدر مسخره است که انتظار داشته باشیم آب چیزی رو خیس نکنه! حتی تمام این راه حل‌ها و نکات امنیتی و... رو هم رعایت کنیم باز هزاران هزاران راه برای دزدی اطلاعات وجود داره، طوری که حتی تصورش هم سخته؛ امیدوارم زندگی دیجیتالی همه دوستان در حدی آروم باشه که نیاز به چک کردن هک شدن یا نشدن پیدا نکنن...
پاسخ:
این نوش جان از اون نوش جانای خوب بود یا بد؟ :))

چ واقعیت تلخی و گفتین...دیشب اینو دیدم بعد تا دیدم باخودم گفتم باید از شما بپرسم ک این قطعیه یا نه ک الان جوابو دادین دیگه..

ی چیزی میخواستم بگم ولی بی خیالش...
منم امیدوارم...
همینی که میگید یه چیز کوچیکی توی روز میخورم رو میگم, اگه به هردلیلی برای مثال معده, روزه نگیرم به صورت عادی غذا میخورم نه یه چیز کوچیکی :)) البته نمیدونستم سحر و افطار رو میخورید که اینطوری حق دارید زیاد میلی به غذا نداشته باشید :)
پاسخ:
اره دیگه سحری و افطاری میخورم گودزیلا ک نیستم روزی چند وعده غذا بخورم :دی

توی طول روز فقط ی چیز کوچیک ک معده م مدت طولانی خالی نمونه...
:) نوش جون..

+
:/
پاسخ:
نوش جانایی ک میگین بو داره :|
:))

+ :| حس بدیه هک
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۸ بلاگر کبیر ^_^
خوب چرا فست فود میخوری با اون معده دخترررر؟؟؟
ایشالا خوب بشی زود :)
پاسخ:
نمیخورم عزیز...خیلیییییی کم...باور کن شاید 4-5ماه بود فست فود بیرونی نخورده بودم
مرسییی :)
راستی قالب جدید مبارک :)
خوش رنگه :)
پاسخ:
مرسی :)
واقعا خوبه؟ خودم فک میکنم خوب نیس نمیدونم..گفتم ی کم روشن باشم
نه باو.  چه بویی؟! واقنی گفتم:)
فقط فست فود کم بخورین

+ منظورم به ناراحتی معده بود:/
در مورد هک شدن هم.. اون بخش session رو ک گفته.. معمولا بیشتر از یه کاربر رو نشون میده ک ب خاطر کانکت شدن با نت های مختلف یا با نلگرام گوشی و pc و... هستش

خوبه.. هر چند ک میتونه روشن ترم باشه..:)
البته فک کنم گفته بودین ک قالبای رنگ روشن چشمتونو اذیت میکنه..
پاسخ:
واقعیت خیلی کم میخورم دیشب هوس بود و گشنگی..بعد هم من زمانی ک معده م در این حد ناراحته پرهیز غذاییش اون قدرا فایده ای نداره...

+ مرسی :)
بعله درسته..ولی مدل گوشی دیگه مشخصه..البته جناب مترسک گفتن ک راه های خیلی بیشتری هم هست برای این کار..

میدونم..ن چشم منو اذیت نمیکنه...فک میکنم ب وبم قالب تیره قشنگتره..ولی خب فعلا روشنم...

اولاً کامنت به اون خوبی :-D
دوما افطار سبک، سحر سبک
بعد از مارمضون مفصل ، مفصل
پاسخ:
کجا خوب خیلی سوتی بدی دادم :| :)) اون دوتا ماها :| :دی
اخ نه دکتر نمیتونم نمیگم زیاد خوردن ولی سبک خوردن و اصلا نمیتونم...قشنگ ادم باید بشینه غذا بخوره :))
اونموقع هم هست ولی من چون دیگه میرم باشگاه نمیشه خیلی هم همش مفصل خورد...روزی ی وعده کافیه برام
افطاری هرچه ساده تر باشه، با صفا تره :-)

+تبریک، قالب بهتر شده :-))
پاسخ:
هر چی مفصل تر باشه، خوشمزه تره :))

+مرسی..ولی الان چرا میگین بهترشده ینی تیره س هنوز؟ :| دیگه روشنش کردم بگین خوبه
+خوبه :-)
پاسخ:
مرسی.. :)
کاسه سنگک یا عدسی
عدسی یه غداس سنگک نونه ها؟
جلل الخالق:)
پاسخ:
اون ک بله نون سنگکه.. :)
ببینین این هم بهش میگن سنگکی هم عدسی..
دوتاشو میگن حالا دیگه من نمیدونم...توی قم و تهران میدونم هست شهرای دیگه رو دقیق نمیدونم
شاید اسمش جاهای دیگه فرق داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">