انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۱خرداد

توی دل گرفتگیِ این روزای من رفتن حبیب ی جورایی زیادی تلخ بود...


برای دومین بار بود توی عمرم ک فک میکنم صبح روز جمعه رفتم حرم...اولین بار اسفند 87بود...امروز ظهرتوی حرم بودم خبر فوتشو خوندم چقد دلم گرفت...خدا رحمتش کنه.. :((


عذر بابت کم رنگ بودنام توی وبای خوشگل و دوست داشتنیتون فقط ی کم خاموشم ولی همه رو میخونم...ب بزرگواری خودتون ببخشین...


آهنگ قو رو 17 بهمن هم توی پستم گذاشته بودم..


روحش شاد و قرین رحمت الهی...






نظرات  (۸)

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۶ آقاگل ‌‌‌‌
روحش شاد و یادش گرامی ان شالله
مرد تنهای شب ها رفت...
پاسخ:
الهی آمین..
خدا رحمتش کنه.. :(
خدا رحمتش کنه..خیلی صداش رو دوست داشتم...
پاسخ:
الهی آمین...صداش واقعا عالی بود نگار هم صداش هم شعرایی ک میخوند همه محشر..
هعی... :(
پاسخ:
تلخه... :(
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۹ بلاگر کبیر ^_^
روحش شاد :((
نبینم دلت گرفته باشه عزیزم :)
خدا به دلت شادی و آرامش بده :)
پاسخ:
تلخ بود رفتنش :(
قربونت عزیزِجان خوب میشم گلم آدمیه دیگه...
فدات چ دعای خوبی مرسی :)
خدا رحمتش کنه
پاسخ:
الهی آ؛مین
به یک خبر خوب محتاجیم...
پاسخ:
اخ گفتین...
خدا بیامرزدش...
آخرشم نشد ک آلبومش منتشر شه.... !
پاسخ:
الهی آمین...
هعی.. :((
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۱ مهنازیتم ^_^
سلام نازی جونم
خوبی؟؟
روحش شاد واقعن محبوب بود :(
فدای دلت عزیزم که این روزا گرفتس :(
چرا اخه؟؟ :((
خدایا؟؟
دل نازی منو اروم و شاد کن :)
پاسخ:
سلام مهنازم..
قربانت خواهری شکر..
خیلی خوب بود خدا رحمتش کنه...
خدا نکنه عزیز این چ حرفیه میزنی...عه
خوب میشم گلم دلِ دیگه میگیره...
اخ مرسی مهنازم مرسی..امیدوارم خدا دل همه ی دوستامو شاد کنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">