انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۳خرداد

 

آیندگان..

 

فسیل بوسه های ما را رمز می گشایند...

 

و معلوم میشود

 

کدام عاشق تر بوده ایم...

 

"هانی فخرایی"

 

 

 
پ ن:والیبال امروز خیلییی عالی بود و ست آخر ک پر از استرس...واقعا دمشون گرم.. :))
پ ن:یک هفته با یک گیگ نت سر کردم خیلییی سخت بود :| الان دقیقا مث این قحطی زده ها هستم...
هر چی گذاشتین برای دانلود  من هیچکدوووومو دان نکردم پس پیش ب سوی وبایی ک آهنگ و این تیپ چیزا رو گذاشتن :دی
پ ن:کلیپی ک گذاشتم آهنگ امشب شب مهتابه با صدای دلنشین بانو مرضیه.. :)


جان ب بهای بوسه ات دادم و لب گزیده ام
باتو در این معاملت هیچ زیان ندیده ام...
   

 

نظرات  (۱۷)

یه هفته یک گیگ؟ :|
من روزی پنج گیگ مصرفمه :| :))
والیبالیستامون که واقعاً گل کاشتن ^_^
«امشب شب مهتابه» آهنگ نیست که، شاهکاره؛ شاهکاری از بانو مرضیه...
پاسخ:
خب ما با این حرف شما ب این نتیجه میرسیم ک شما اعتیاد شدییید داری و من در حال ترکم :))) خواستین روشای ترک و براتون میگم :دی
پنججججج گیگ :| چیکار میکنی شما :| :/ :| :/
(حالا بی شوخی واقعا کار داشتم و از قصد نمیشستم پشت سیستم نت گوشیمم لغو کردم ک با گوشیم نباشم..و یکی هم اینکه ترافیک رایگانی ک داشتم میخواستم تمومش کنم و دیگه سر موعد خودش نتمو شارژ کنم ینی کلا چند عامل دست ب دست هم داد ک من یک گیگ و توی ی هفته داشته باشم ) (در این حد دختر خوبیم) :دی

عالی بودن... :)))

حرف شما کاملا صحیح شاهکاره... :) خدا رحمتش کنه..
بخاطر زیاده‌روی های داداشم منم برای 12 روز ، یک گیگ و دویست مگ!!! تقریبا روزی 100 مگ :/ حتی کمتر از شما!! و من واقعا نمیدونم باید چه کنم این تقریبا دو هفته رو!!
جناب مترسک که مصرف یه ماههِ ما رو تو یه روز میزنن به گوشی :دی :))
خدا رحمت کنه اینترنت نامحدود رو! هرچند سرعتی نداشت ولی عالی بود! روزی یه گیگ مصرف میکردیم :/
والیبال رو متاسفانه ندیدم ولی واقعا خیلی خوشحال شدم از شنیدنِ خبرِ بُردشون ... خیلی خوبن :))
پاسخ:
ای وای.. :|  :( خداییش سخته ولی ببینین هیچی دانلود نکنین درست میشه میمونه...سخت هستا ولی محکم میشین :دی فقط ی نکته هر چی میبینین برای دانلوده چشاتونو ببندین و ازش بگذرین...

:)))) اصلا باایشون رفاقت نکنین ایشون اعتیادشون بالا و شدیده... :دی ی باید هر چ زودتر ب فکر درمانشون بود.. :))

بااینکه دختر ارومیم و دیر عصبی میشم ولی سرعت نت واقعا عصبیم میکنه خیلیییی سخته.. :|

خیلیییی خوب بود ست اخر فوق العاده استرس بالا بود...ولی خیلی کیف داد...همین ک بردن خداروشکر.. :))


۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۶ آقاگل ‌‌‌‌
ما روزی صد مگ تجاوز کنه مصرفمون دارمون میزنن!
البته دانشگاه که بودیم روزی یک گیگ داشتیم. آخ میچسبیدا!
.
بالاخره رفتیم المپیک. 
با تیمی که با 70درصد تواناییش بازی می کرد! اگرچه همین 70درصد برای برد آسیایی ها کافی بود.
:)
پاسخ:
خخخخخ :دی من خداییش بعضی روزا مصرفم بالاست چون فیلم دانلود میکنم و تلگرامم بیشتر با سیستم میرم ولی این هفته خیلی دختر خوبی بودم چشامو روی همه دانلودا بستم..
چون مجانیه بیشتر میچسبه :دی
اره خداروشکر بریم ان شاالله درست میشه...حس خوبی داره رفتنش... :)
دم والیبالیست ها گرم :)))
آهی این کنسرت مرضیه خیلی خوبه. دارمش و چندبار دیدم.مرسی که تو هم گذاشتی عزیزم :)))
پاسخ:
واقعا دمشون گرم...عالی بودن. :))
خیلییی خوبه...اصن لذت فوق العاده ای داره...قربانت نگارم.. :)
بازم زیارتت قبول عزیزم :)
یاد وقتی افتادم که کارای بانکیم رو گم کردم و باید با یک مبلغ مشخص می ساختم تا صدور مجدد!! حس خیلی بدی بود :دی

من قبلن نت محدود می گرفتم. دیدم کارم پیش نمیره زدم تو کار نامحدود!

و مرسی واسه انتخاب آهنگ عالی

و لطفتون به اون چند خط
پاسخ:
خیلیییی بد...کلا صرفه جویی تو نت خیلی سخته... :دی ی

آقا نکنین شما هم بعنوان دومین کسی ک اعتیاد داره تو این پستم شناخته شدین :)) اول جناب مترسکه بعد هم شما... :دی (فک میکنم سومیش هم خودم باشه(خیره شدن ب افق) )

اون شعر بالای زیبا ی آهنگ زیبای قدیمی میخواست و بانو مرضیه بنظرم واقعا مناسب بود.. :)

اون چند خط واقعا زیباست و ب دل میشینه... :)
خودم اعتراف کردم معتادم و مصرفم بالاست، از اون طرف جنبه‌ام هم بالاست، با من راحت باشید؛ این‌جا همه دوستان جای خواهر و برادر خودم هستن، از سوژه شوخی شدن استقبال هم می‌کنم D:
پاسخ:
مصرف خیلی هم بالاست...همین روزاس معرفیتون کنیم :))
دمتون گرم...خودمم خداییش باجنبه م :))
لطف داری شما ولی اگر خدای نکرده یک سر سوزن هم ناراحت شدین عذر میخوام...
خوشحالم کردی 
ممنون :)
پاسخ:
قربانت :)
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۴ ماه ُ ماهی ^_^

بگذار

لب هایت

برای بوسیدن باشد...

چشم هایت

به اندازه ی کافی

حرف برای گفتن دارد!

 

"پرویز محمدی"


+آهنگو دوست دارم خیلیییییییییییییییییییییییییییی^_^

منم مثل تو آهنگای خواننده های قدیمو دوست دارم ولی متاسفانه مورد مواخذه قرار میگیرم و بهم میگن خیلی فسیلی :l خیلی بی فرهنگن که ب سلیقه من توهین میکنن>_<

بنظر من بعضی از خواننده های الان خیلی چرت میخونن حتی از شعر ِ یه توپ دارم قل قلیه هم بیمعنی تره اشعارشون ^_^

وای نازی تو همه ورزشا رو دنبال میکنی برعکسِ من که هیچی خوشم نمیاد !!!

چقدر من یجوری ام خخخخخ

پاسخ:
در دهان تو..

شعر

حرف اضافه است..

"هانی فخرایی"

+منم خیلییییی دوسش دارم واقعا محشر میخونه جمعیتو میبینی :)) کلا خواننده های قدیمی تقریبا همشون عالین...

حالا من برعکس تو مهناز اگر خیلی از این جدیدیا گوش بدم میگن این چرت و پرتا چیه گوش میدی :)))
خیلییییی بعضیاشون چرته واقعا...
مهناز شاید من یجوریم خواهری...مشکل از منه فک کنم.. :دی
بانو مرضیه زندس ؟؟ :)
بسی زیبا بود .. خدا سلامتی بده بهشون :-)

وسط دانلودینگ.. ی نفسی بکشین .. شام و ناهاری چیزی بخورین..
یادتون نره ی وقت! :))
پاسخ:
ن خدا رحمتش کنه سال 89فوت شده...
واقعا قشنگه...شما فک کنم گفتین ک اهنگایی قدیمی ک میذارم میپسندین درسته؟

خخخخخخ چشم.. :دی
خدا به گیگ های نتتون برکت بده:))))
پاسخ:
الهی آمین...
:دی ی ی
ولی یک هفته ی خاص و گذروندم :)))
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۲ بلاگر کبیر ^_^
یعنی منی که برای یه ماهم چهار گیگ گرفتم برم سرمو بذارم تلف شم؟؟؟
اون کامنت مترسک اصلا داغونم کرد.. روزی 5 گیگ و این حرفا

والیبال عشق بود :)
پاسخ:
:دی یک ماه 4گیگ در صورت دانلود نکردن کافیه جانم :)
ماشالا خدا براشون بیشتر کنه... ؛)

عالی بود دمشون گرم :)
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۶ کروکودیل نیمه فمنیست
یه زمانی که نتمو از مخابرات گرفته بودم و نامحدود بود ماهی میانگین 300 گیگو مصرف میکردم ، یه دفه اوپراتور مخابرات زنگ زد گفتش استفاده تونو متعادل تر کنید وگرنه پورتتونو کاهش میدیم ... جالب بود اون اوایل بلد نبودن سرعت دانلودارو به نسبت سرعت نتی که میخری کاهش بدن ، مثلا من با من با سرعت256کیلوبیت خریده بودم و 1مگابایت بر ثانیه دانلود میکردم...هعی جوونی
ترانه ی دوس داشتنی بانو مرضیه :))
ولیبال رو هم پادگان بودم ، نو کامنت:|||
پاسخ:
ماهی:300گیگ :|  :|  :| شما از اعتیاد گذشته... :|
شاهکار بانو مرضیه.. :)
خیلی عالی بود ولی استرس شدیدی هم داشت...
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۲۲ مهنازیتم ^_^
برای محبوب قلبم :)

http://s6.picofile.com/file/8254253042/MM.png

دوستت دارم خیلییییییییییی بیشتر از خیلی :-*
تو آرامش لحظات منی نازی :))))
پاسخ:
واااااااای مهنااااااااز مرسییییییییییی
 یک دنیا ممنونتمممم... :***

دیووونه چ کاری کردی :)))
رنگ موهارو :)))
خیلیییی گلی خواهری :**
آی آدمها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید!
یک نفردر آب دارد می سپارد جان.
یک نفر دارد که دست و پای دائم‌ میزند
روی این دریای تند و تیره و سنگین که می‌دانید.
آن زمان که مست هستید از خیال دست یابیدن به دشمن،
آن زمان که پیش خود بیهوده پندارید
که گرفتستید دست ناتوانی را
تا تواناییّ بهتر را پدید آرید،
آن زمان که تنگ میبندید
برکمرهاتان کمربند،
در چه هنگامی بگویم من؟
یک نفر در آب دارد می‌کند بیهود جان قربان!
آی آدمها که بر ساحل بساط دلگشا دارید!
نان به سفره،جامه تان بر تن؛
یک نفر در آب می‌خواند شما را... نیما یوشیج
پاسخ:
مرسی عزیزم بابت شعر زیبایی ک از نیما گذاشتی.. :)
سلام :-)
بی نت بودن و کم نت بودن بد دردیه!
پاسخ:
سلام :)
خوش اومدین
اوهوم خیلی ولی خب بنظر من گاهی لازمه
یه هفته به گیگ که چیزی نیست من یه بار پول شارژ نداشتم بیست روز با چهارصد مگ به سر بردم:/
پاسخ:
اووووووف فکرشم وحشتناکه :|
:( خدابیامرزدش...
بله.. البته ترانه قدیمی داریم تا ترانه قدیمی هاا :)

چشمتون بی بلا ^_^
پاسخ:
خدا رحمتش کنه..
اون ک بعله... :)

+ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">