انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۶ارديبهشت

براستی زن بودن کار مشکلیست..


مجبوری مانند یک کدبانو رفتار کنی..


همانند یک مرد کار کنی...


شبیه یک دختر جوان بنظر برسی...


و مثل یک خانم مسن فکر کنی...




"؟"

 

 

 

 

 

 

گفتی:بیا..گفتم:کجا؟..گفتی:میانِ جانِ ما..

گفتی:مرو..گفتم:چرا؟..گفتی:ک میخواهم تو را...

نظرات  (۱۵)

براستی زن بودن کار سختیست ...
خیلی هم سخت ...

پاسخ:
خیلی هم سخت...
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۸ کروکودیل نیمه فمنیست
سلام. خوب بود ولی مال سیمین دانشور نیس
البته در کمال احترام :))
پاسخ:
سلام
خودمم شک داشتم و سرچی ک زدم یا ب اسم خانم دانشور بود یا هیچی ننوشته بودن و در اخر خودم با شک نوشتم
خواهش میکنم ممنون ک گفتین :)

۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۹ آقاگل ‌‌‌‌
اون شعر آخر یاد این دو بیت مولانا افتادم:

عشقت به دلم در آمد و شاد برفت 
باز آمد و رخت خویش بنهاد برفت 
گفتم ز تکلف دو سه روزی بنشین
بنشست و کنون رفتنش از یاد برفت
"مولوی"

پاسخ:
بی نهایت زیبا
مرسی..

از تو دل برنکنم تا دل و جانم باشد
میبرم جور تو تا وسع و توانم باشد
گرنوازی چ سعادت به از این خواهم یافت
وزکشی زار چ دولت به از آنم باشد

"سعدی"
براستی که دشوار است .....اما ما خیلی قوی هستیم ^_^

+ویگن :))

پاسخ:
خیلی سخت...

بله بله :))

+خیلی این اهنگو دوس دارم مهناز :))
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۰۶ بابا لنگ دراز
کاش همه ی خانما سختی و اهمیت کارشونو بدونن!
کاااش!
پاسخ:
خیلی قشنگ گفتین اهمیت کارشونو بدونن اینکه باید تمام نقشاشونو قبول کنن اینکه باااید خانم باشند این خیلی مهمه

+بابالنگ دراز یکی از شخصیتای محبوب کارتونیمه جرویس پندلتون :)) اسم جالبی روی خودتون گذاشتین
یاد یه بنده خدایی افتادم که می‌گفت هر چقدر دختر بودن سخته، دختر داشتن صد برابر اون سخته :|
می‌دونم بی‌ربط بود، به روم نیارید D: خب یهو به ذهنم اومد، چی کنم :|
پاسخ:
قبول دارم بخاطر وضعیت جامعه مون واقعا دختر داشتن سخته خیلی هم سخت
چرااا بی ربط؟ خیلیییی هم عالی بود..مرسی از شما ک لطفت زیاده:)

زن‌ بودن‌ خیلی‌ قشنگه‌! چیزیه‌ که‌ یه‌ شُجاعت‌ِ تموم‌ نَشُدنی‌ می‌خواد! یه‌ جنگ‌ِ که‌ پایون‌ نداره! خیلی‌ باید بجنگی‌ تا بتونی‌ بگی‌ وقتی‌ حوا سیب‌ِ ممنوعه‌ رُو چید گُناه‌ به‌ وجود نیومد، اون‌ روز یه‌ قدرت‌ِ باشکوه‌ متولّد شُد که‌ بِهِش‌نافرمانی‌ می‌گن‌! 

خیلی‌ باید بِجنگی‌ تا بتونی‌ بگی‌ تو تنت‌ چیزی‌ به‌ اسم‌ِ عقل‌ وجود داره‌ که‌ دوس‌ داری‌ به‌ صداش‌ گوش‌ بِدی‌!


اوریانا فالاچی

پاسخ:
چقدر زیباا..مرسی :)

زنها هرگز نمیگویند ترا دوست دارم
ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری
بدان که درون آنها جای گرفته ای.
"رو شفوکو"
خیلی خیلی خیلی سخت...
زن بودن یعنی چند شخصیت متفاوت رو در لحظه لحظه ی روز ایفا کردن.
پاسخ:
اره دقیقا..
و سعی کنی بهترین باشی و وقتی ناراحتم میشی لبخند بزنی تا کسی حال درونیتو متوجه نشه
زن بودن واقعا سخته..
شعر آخر چه خوبه :))

پاسخ:
از خیلی چیزا باید بگذری..
تو خیلی خوبی.. :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۲ آناهــیــ ـــتا
لپ گلی و موی فرفری ^_^
:دی
پاسخ:
دقت نکرده بودم عزیز راست میگی خیلی هم خوشتیپ :دی
مرد بودن هم کار مشکلیست..
اساسا انسان بودن .. و البته ماندن کار مشکلیست

این دختره چ باحاله :) لپ قرمزی :)))

با این آهنگ ویگن چقدرر خاطرهه داریم.. یادش بخیر.....:| :)

+
گفتم به کام وصلت خواهم رسید روزی
گفتا که نیک بنگر شاید رسیده باشی...
فیض کاشانی
پاسخ:
حرفتون حقه و کاملا درست انسانیت از همه چی مهمتره...

:)) لپ قرمزی :دی

خیلی باحاله اهنگش کلا اهنگای قدیم و دوسدارم بخاطر همینم تا حالا چندین اهنگ قدیمی و تو وب گذاشتم :)


+دیگران چون بروند از نظر ،از دل بروند
تو چنان در دل من رفته ک جان در بدنی

"سعدی"
آهنگای قدیمی وبتون حرف ندارن :)


+گر برود جان ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد ک دوست.. دوست تر از جان ماست
سعدی
پاسخ:
مرسی لطف دارین :)

+ای دوست قبولم کن وجانم بستان
مستم کن وز هر دو جهانم بستان
با هر چ دلم قرار گیرد بی تو
آتش ب من اندر زن و آنم بستـان..

"مولوی"
+ بسی زیباست نگاه جناب مولوی :)
پاسخ:
موافقم :)
امروز ... امروز است
امروز هر چقدر بخندی و هر چقدر عاشق باشی
از محبت دنیا کم نمی شود ... پس بخند و عاشق باش
امروز هر چقدر دلها را شاد کنی
کسی به تو خرده نمی گیرد ... پس شادی بخش باش
امروز هرچقدر نفس بکشی
جهان با مشکل کمبود اکسیژن رو به رو نمی شود
پس از اعماق وجودت نفس بکش
امروز هر چقدر آرزو کنی چشمه ی آرزوهات خشک نمی شود ... پس آرزو کن
امروز هر چقدر او را صدا کنی او خسته نمی شود ... پس صدایش کن
او منتظر توست
او منتظر آرزوهایت
خنده هایت
گریه هایت
ستاره شمردن هایت
و عاشق بودن هایت ..!

امروز ... امروز است ..... 
پاسخ:
مرسی.. :)
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۶ کلنگ همساده پسر
دوره زمانه ای است که انسان بودن زیاد اهمیت ندارد
پاسخ:
اگر انسانیتم نداشته باشیم ک دیگه کارمون خیلی زاره... :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">