انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۱ارديبهشت


مکالمه های کوتاه


کفاف گلایه های بلند مرا نخواهد داد


تا کی سلام کنیم


حال هم را بپرسیم


و ب هم دروغ بگوییم ک خوبیم


دروغ هایمان از سیم های تلگراف و کوهها و دشت ها عبور کنند


و صادقانه ب هم برسند


ما فقط دروغهایمان ب هم می رسد


من خوب نیستم


اصلا ...



"رویا شاه حسین زاده"










+یکی دوتا تک بیت زیبا و خاص میخوام اگر چیزی بنظرتون اومد ممنون میشم برام بنویسین...


++میشه برام دعا کنین..


نظرات  (۱۰)

نم باران، لب دریا، غم تو، تنگ غروب... 
دل من تنگ تو شد، کاش که پیدا بشوی
احسان نصری

من از حکایت عشق تو بس کنم !؟ هیهات
مــــــگر اجل که ببــــندد زبان گفتــــــــــارم
"شیخ اجل سعدی"

پاسخ:
سرچ کردم کاملشو خوندم چقدررر قشنگ بود مرسی عزیزِ جان :)

بعدی هم ک هیچ حرفی توی زیبایی اشعارش نیست...هر کدوم از اون یکی زیباتر

ب کسی ندارم اُلفت زِ جهانیان، مگر "تو"! / اَگرَم تو هم بِرانی،سرِ "بی‌کسی" سلامت!




خدا نکنه خوب نباشید...
ایشالا حال دلتون خوب باشه...همیشه... :)

+ الان چیزی یادم نمیاد...

++حتما حتما :)
پاسخ:
مرسی عزیزدلم..ان شاالله..
ان شاالله حال دل هممون خوب باشه... :)

+اگر یادت اومد برام بنویس :)

++یک دنیا ممنونتم.. :*
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۶ بلاگر کبیر ^_^
بند همه غم های جهان بر دل من بود

در بند تو افتادم و از جمله برستم

سعدی

پاسخ:

گو خلق بدانند ک من عاشق و مستم


آوازه درستست ک من توبه شکستم

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۳۱ بلاگر کبیر ^_^
دست به بند میدهم/گر تو اسیر میبری
سعدی
پاسخ:

هر چه کنی تو برحقی حاکم و دست مطلقی / پیش که داوری برند از تو که خصم و داوری


مرسی عزیزجان بابت این تک بیتها و یا تک مصرع های زیبایی ک برام نوشتی.. :)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۳۴ بلاگر کبیر ^_^
من اول روز دانستم که این عهد/که با من میکنی محکم نباشد
سعدی
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۳۵ بلاگر کبیر ^_^
گر هزارم جفا و جور کنی/دوست دارم هزار چندانت
سعدی
پاسخ:
تا تو نگاه میکنی کار من آه کردنست / ای ب فدای چشم تو این چ نگاه کردنست
شعر خیلی قشنگی بود. خوشحالم که آپ شده اینجا :)
+
با آسمان مفاخره کردیم تا سحر
او از ستاره دم زد و من از تو دم زدم

حسین منزوی
پاسخ:
ممنونم شما نگاهتون قشنگه..منم خوشحالم :)

+بی نهایت زیبا..
تا صبحدم به یاد تو شب را قدم زدم
آتش گرفتم از تو و در صبحدم زدم

با آسمان مفاخره کردیم تا سحر
او از ستاره دم زد و من از تو دم زدم

او با شهاب بر شب تب کرده خط کشید
من برق چشم ملتهبت را رقم زدم

تا کور سوی اخترکان بشکند همه
از نام تو به بام افق ها ،‌ علم زدم

با وامی از نگاه تو خورشید های شب
نظم قدیم شام و سحر را به هم زدم

هر نامه را به نام و به عنوان هر که بود
تنها به شوق از تو نوشتن قلم زدم

تا عشق چون نسیم به خاکسترم وزد
شک از تو وام کردم و در باورم زدم

از شادی ام مپرس که من نیز در ازل
همراه خواجه قرعه ی قسمت به غم زد
م
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۱۲ بانو ف تک نقطه
سلام عزیزم :)))
ای وای پس ببخشید،تو جمله یه تجدید نظر میکنم که کامل مفهومو برسونه که فقط برای متنای خودمه :)))

اگه از تک بیتا خوشت میاد تو لینکام نگاه کن،"جبروت"رو پیدا کن و برو توش..عالیه تک بیتاش ؛)
اینمواسه قسمت آخر این پستت^_^
پاسخ:
سلام گلم :))
خواهش خانومی دیشب ی لحظه حس کردم دزدم :دی

+مرسی عزیزم ممنون ک معرفی کردی :)
ما فقط دروغ هایمان به هم می رسد...!

دور باش اما نزدیک.. من از نزدیک بودن های دور میترسم...
شاملو

چشم.. شما هم دعا کنید ما رو ..
پاسخ:
فکر میکنم دوتا جمله ای ک نوشتین توی عنوانام کار کردم...

و دوتاش هم متاسفانه ی جورایی تلخه.. :(

بی بلا...چشم حتما..
سلام
خوبین ...
برگشتم ...
منم اون مرداب پیر
از همه دنیا جدا ...
. . . . . میخواستم دریا بشم ...
                
پاسخ:
سلام
مرسی :)
خوش اومدین..
این اهنگ گوگوش و بی نهایت دوسدارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">