انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۳۰فروردين

امشب تقریبا یکساعت قبل حرم.. :)








پ ن: تبریک صمیمانه ب تمام برندگان عزیز مسابقه ک دوستانم هستن و همیشه می خونمشون

امیدوارم توی تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشین :)

حس خوبی داشت برام ب 3 نفری ک رای دادم هر سه اول شدن :دی



من این حروف نوشتم چنان ک غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان ک تو دانی..

نظرات  (۱۱)

تبریک تبریک !خیلی سپااااس از شما که رای دادین :)
پاسخ:
بازم بت تبریک میگم گلم :)

 وظیفه بود و بهترین بودین :)
منم تبریک میگم بهشون :)
حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هستش؟
شماا الان قم هستید؟ یا اهل قم؟
پاسخ:
:)
بله جناب مرادی  :)
من قمی هستم :)
مرسی از دل مهربونت رفیق جان ^_^
پاسخ:
خواهش میکنم کاری نکردم
شما بامعرفتی :)
{گل}
پاسخ:
مرسی :)

گل و لبخند..
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۲ بلاگر کبیر ^_^
چقدر دلم مشهد خواسته :(
پاسخ:
منم دلم مشهد میخواد ولی خب اینجا هم پیش خواهر امام رضاییم..حس خیلی خوبی داره..
التماس دعا :)
پاسخ:
محتاجم عزیز :)
تبریک به همه ی دوستان بسیار عزیزم :))
پاسخ:
ای جانم...
بازم تبریک بشون :)
نائب الزیاره باشین .. :)

ب ن :
نمیدونم جریان مسابقه چیه.. ولی تبریک میگم بهشون..!! :)
پاسخ:
مرسی حتما.. :)

همون مسابقه ی خوشبخت دلنشین.. مرسی بابت تبریک:)
نازنینم امشب راهی میشم
خوبی بدی دیدی حلال کن خواهر
فراموشت نمی کنم البته اگه قابل باشم
دوست دارم هوارتا
پاسخ:
ای جانم..
الان دیگه توی مسجدی...
این چ حرفیه خواهری..
اختیار داری میدونم نمیکنی :))
دوست دارم خیلی خیلی زیاد..
سلـام :)

قهر کردین با اینجا ؟ :/ :|
:)
پاسخ:
سلام :)
قهر؟نه..ولی اگر این چند روزه اخیر پست میزدم مسلما خداحافظی بود بخاطر همین نیومدم و پستی نذاشتم...
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۵ مهنازی ِ نازی^_^
سلام نازی جونم
احوالاتت خوبه ک انشالله؟
سر حالی خواهر؟؟؟
حسم نمیدونم چقدر درسته ولی میگه که نازی ی چیزیشه ی چیزی غیر از بیحوصلگی و مریضی معده و اینا......امیدوارم این حسم کاملن غلط باشه و بیای بگی حس ششمت خیلی داغونه مهناز^_^
پاسخ:
سلام عزیزدلم...
من؟نمیدونم ان شاالله ک خوبم...
...
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">