انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۳فروردين

هفته ی قبل یکی از آشنایان با من تماس گرفت و گفت امسال مراسم اعتکاف ثبت نامش اینترنتیه


اگر میشه ب نام خودم و دخترم و اگر اشکالی نداره یکی هم ب اسم خودت ثبت نام کن


ک حداقل ی اسم دربیاد ک میخوام حتما برم..


پنج شنبه ثبت نام کردم دیروز هم پیامش اومد و فقط اسم (کد رهگیری) من بود..


امیدوارم حداقل ی ثوابی از اعتکاف امسال ب من برسه..





۹۵/۰۱/۲۳

نظرات  (۱۶)

ای جان..کاش خودت میرفتی...

من که امسال هم نمیرم..لیاقت ندارم انگار!
پاسخ:
نگار وقتی دیدم فقط اسم من در اومده خداییش وسوسه شدم  مخصوصا امروز عصر هم ک رفتم کارتو گرفتم..حس خوبی داشت..

من تاحالا نرفتم شاید هیچوقت هم نرم ولی ب رفتن نیس نگارم :) بنظر من این چیزا ب لیاقت نیست تو خیلی خیلی خانم و خوبی.. :)

:)
پاسخ:
:)
واقعا؟؟؟
حاجت روا بشی خواهر:)
پاسخ:
اره جنیفرم.
ولی من ک نمیرم برای فامیلمونه :)
مرسی عزیزدل همچنین خودت :)
نازی میگم کدوم سایته
یه سرچ زدم چیزی نیافتم
پاسخ:
چی کدوم سایت عزیزم؟ اگر اعتکاف منظورته تا 20 م بود البته اینجا اینطوری بود فردا تونستی برو ببین شهرتون چجوریه

بذار میام وبت توضیح کامل ترو بت میدم گلم همین امشب میام
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۶ مهنازیِ نازی^_^
الهی که حاجت روا بشن همه عزیزانی که میرن اعتکاف....پس ب اسمِ تو قسمت فامیلتون شد ^_^
من هیچوقت اجازه نداشتم برم....دلم میخاد تجربه کنم ^_^
پاسخ:
الهی آمـــــــین :)
اره عزیزم من سه تااسم و ثبت نام کردم و فقط اسم خودم در اومد امروز هم رفتم کارتو براشون گرفتم :)
منم نرفتم حتی نمیدونم دوسدارم تجربه کنم یا نه ولی فکر میکنم ی تجربه ی خیلی خاص و متفاوت باشه
ان شاالله اگر شد سه روزشو روزه میگیرم ببینم معده م اجازه میده یا نه :))
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۵۳ بلاگر کبیر ^_^
دوست دارم برم اعتکاف.. خلوت کردن با خدا قشنگه :)
اما از صدای نوحه خوشم نمیاد.. اونجا نوحه اینا میخونن؟؟

پاسخ:
خلوت کردن با خدا خیلی خیلی قشنگه مکانش مهم نیس گلم :) ولی واقعا نمیدونم دوسدارم برم اعتکاف یا نه..
اطلاعی ندارم عزیزم چون تاحالا نرفتم...
سلام 
من هم تا حالا نرفتم. 
امیدوارم قسمتمون بشه :) 
در ضمن قبول باشه 
پاسخ:
سلام :)
منم نرفتم حتی نمیدونم روسدارم برم یانه
من تمیزی و بهداشت ی مکان خیلی خیلی برام مهمه بخاطر همین فک میکنم برام سخت باشه..
من کاری نکردم فقط ی ثبت نام ولی در کل مرسی عزیز
سلام نازی جونم
قرار بر اینه که مساجد بنویسن
امیدوارم این خبر صحت داشته 
امسال بدجور هوایی شدم:))
پاسخ:
سلام عزیزم
ای جانم
الهی درست بشه و بری گفتم دیشب شاید بعضی شهرا فرق بکنه
اگر رفتی خیلی خیلی التماس دعا دارم خواهری :)
چه خوب :)
پاسخ:
قربانت عزیزِجان :)
فراموشم نمیشی خواهر:)
پاسخ:
مطمئنم ک توی یادت هستم :)
باز کن پنجره ها را که نسیم 
روز میلاد اقاقی ها را 
جشن میگیرد...  
هیچ یادت هست 
که زمین را عطشی وحشی سوخت 
برگ ها پژمردند 
تشنگی با جگر خاک چه کرد 
هیچ یادت هست 
توی تاریکی شب های بلند 
سیلی سرما با تاک چه کرد 
با سرو سینه گلهای سپید 
نیمه شب باد غضبناک چه کرد 
هیچ یادت هست 
حالیا معجزه باران را باور کن 
و سخاوت را در چشم چمنزار ببین... فریدون مشیری
پاسخ:
فوق العاده زیبا مرسی گلم :)

مثل باران بهاری ک نمی گوید کی...
بی خبر در بِزن و سر زده از راه بِرِس...


۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۱ مهنازی نازی^_^
سلام نازی
خوبی؟؟سرحال هستی عزیزم؟؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم :)
قربونت عزیزم خیلی بهترم شب میام پیشت مهناز
انشاا... که میرسه :)

+ضمنا..
شما شانس خودتونو با شرکت توی قرعه کشی ها و بخت آزماییا امتحان کنید .. خدا رو چه دیدید.. شاید دوباره ب اسمتون در اومد! :))
پاسخ:
ان شاالله :)

+الان ی لحظه متوجه نشدم هنگیدم..منظورتون همین اعتکاف هست یا مسابقه ها و قرعه کشی هاس؟  :)
نه.. مسابقه ها و قرعه کشی هاس.. :))
پاسخ:
اکی..نه توی اونا شانسی نداشتم تا حالا :))
سلام نازی جونم
خدا رو شکر که خوبی
مرسی از یاد آوریت منم برای بچه ها پست گذاشتم ک اگه یادشون رفته ببینن و اعمالشو انجام بدن که بعید میدونم کسی یادش بره ^_^
پاسخ:
سلام عزیزدلم
:)
خواهش گلم چ کار خوبی کردی پست گذاشتی و توی وبت نوشتی..
مواظب خودت باش :***
+ اگه من بودم می زدم زیرش خودم می رفتم...
پاسخ:
حقیقتشو بخواهین بنا ب اعتقاداتم لزومی ک خانما برن توی چنین جاهایی و از خونه و زندگیشون بزنن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">