انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۷فروردين


وقتی تلاش میکنی برایِ حالِ خوبِ کسی



و نمیبیند...



خستگیش ب تنت می ماند...



"چیستا یثربی"








آن سفر کرده ک صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا ب سلامت دارش...

نظرات  (۱۵)

وای واقعا شعر آخری واقعیه
سلام
لطفا به وبلاگ من سر بزدید شاید خوشتون اومد
کار دست خودمه
http://baftani.blog.ir
پاسخ:
شعر اخری خیلی قشنگ بود ولی خب برشداشتم...
سلام
چشم ان شاالله :)
دقیقا..بدجور هم خستگیش میمونه...

اخی این آهنگ :))
پاسخ:
بدجور...بعضیا متاسفانه زیادی بی معرفتن...

دوسش دارم الهی تو هم دوسش داشته باشی عزیز :)
آخ گفتی... :(
پاسخ:
خیلی بده..صدای شکستنو میفهمیم.. :(
من یادم نیست این آهنگ چی بود...؟!
ولی عالی بود.... 
پاسخ:
اهنگ فیلم مرسدس مسعود کیمیایی هست عزیزجان
اهنگسازشم اقای بابک بیات..
البته سرچ کردم و کلا ی البوم برای این فیلم بود
قربونت عزیزم خوشحالم خوشت اومد..
اکنون دل من شکسته و خسته ست
زیرا یکی از دریچه ها بسته ست
نه مهر فسون، نه ماه جادو کرد
نفرین به سفر، که هر چه کرد او کرد..
اخوان ثالث

آهنگ بی کلام پست.. خیلی زیباست :-)
پاسخ:
انقدرررر این شعر و دوسدارم...
خیلی خوشگله اولین بار فک میکنم سریال پلیس جوان بود شنیدم فک میکنم میتراحجار خوند...

مرسی خودم خیلی دوسشدارم.. :)
بدجور هم می ماند...
انتخاب آهنگ هم عالی بود
پاسخ:
ی خستگی بد.. ی شکستن دل..ادما بی معرفت شدن..
مرسی ب پای اهنگای خوب شما ک نمیرسه.. :)
درود بر نازنینِ نازنین
خوبی عزیزم؟
سال نو مبارک
دیر هم نشده است و خیلی هم به موقع است 
دلیلش رو هم تو وبلاگ مریم توضیح دادم دیگه حسش نیس دوباره بنویسم
حواسم نبود قبلِ ارسال کپی کنم :(((((((((
دیگه هر وقت تأییدش کرد خودت زحمت بکش و بخون دیگه
رگ شیرازی ام بیداد میکنه این روزها:))
بهترین ها رو تو سال جدید برات آرزو میکنم عزیز دلم
بوس بوس
پاسخ:
درود بر نیلوفرِجان
قربونت خوبم خداروشکر شما خوبی عزیزدلم؟
اسفند هم میومدی میگفنتی هنو دیر نبود... اصلا چ معنی داره همون اولا تبریک گفتن؟! :))
اشکالی نداره عزیز همین ک الان اسمت بود خوشحالم کردی و امیدوارم خوب خوب باشی میرم وب مریم اگر ج داد میخونم چشم
رگ شیرازیه همه بهار هستو خواابش.. :))
مرسی نیلوفر عزیزم برات بهترینا رو همیشه ی همیشه ارزو دارم امیدوارم تموم روزای زندگیت فوق العاده خوب و محشر باشه
بغل و بوس
مواظب خودت باش :)
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۵ مهنازیِ نازی^_^
سلام نازی جونم
چقدر حسِ  این متن برام آشناست......
آهنگ رو دوس دوس^_^
پاسخ:
خیلی بده مهناز.. :(
من خیلی دوس.. :))
از اسلام فقط بگیر و ببند رو اقتباس کردن!!
پاسخ:
....
:(
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۶ مهنازیِ نازی^_^
چرا سمبل عشق ممنوع؟؟
چقدر عنوان و پست و کلیپ صوتی تناسب خوبی باهم داشتن ^_^

پاسخ:
باید از خودشون پرسید :(
قربانت عزیز :)
با سلام ، منتظر حضور سبز شما هستیم، درصورت تمایل به تبادل لینک اطلاع دهید
پاسخ:
سلام علیکم
مرسی
میخونمتون ولی من لینک نمیکنم
عذر :)
سلام نازی جونی خوبی خواهر
عاقا من تیکه آخر پستت رو نفهمیدم

و آن دیگری فرمان ب خرید اسب برای ظهور امام زمان می دهد...
جریان چیه؟؟؟
پاسخ:
سلام عززِجانم..
قربونت خواهری خوب باشی خوبم :)

میخواسم برات توضیح بدم ک کامنت بعدی خودت سرچ کردی و دیدی..
....
http://www.yjc.ir/fa/news/5466997/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85
نازی رفتم و سرچ کردم
موندم چی بگم:؟
پاسخ:
دیدی جنیفر :((
هیچی نباید گفت فقط ی لبخند و ی نفس عمیق
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام نازی
خوبی؟؟
*** ** *** ***************
پاسخ:
سلام مهنازم
قربونت عزیزم بهترم :)
برات توضیح دادم :))
+ چرا حواسمون نیست...
پاسخ:
اینجور ادما زیادی بی معرفتن..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">