انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۸اسفند





یا بفرما ب سرایم،یا بفرما ب سر-آیم

غرضم وصل تو باشد چ تو آیی چ من آیم

نظرات  (۸)

بسیار عالی
سپاس
پاسخ:
ممنون امیدوارم خوشتون اومده باشه...
خواهش میکنم آقای هانی :)
اجراشون جدیده؟؟:)
همایون خان هم هستن :-))
روحمون شاد شد :)

خرم آن روز کز این منزل ویران بروم
راحت جان طلبم و از پی جانان بروم

گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب
من به بوی سر آن زلف پریشان بروم...
حافظ
پاسخ:
تا اونجایی ک میدونم اخرین اجرای مرغ سحر هست ولی تاریخشو نمیدونم
بله و فوق العاده :)
خداروشکر واقعا محشره...

ممنونم بابت این دوبیتی زیبا از حضرت حافظ :)
به به ^_^
استاد شجریان عزیز دل 3>
یک بار افتخار دیدار نزدیک با ایشون رو داشتم، بسیار انسان وارسته و آزاده‌ای هستن...
خدا بهشون طول عمر باعزت همراه با سلامتی بده این عصاره دو قرن موسیقی ایران رو...
پاسخ:
واقعا هم عزیزدل :)
واااای خوشبحالتون :) فوق العاده هستن و متاسفانه چقدر هم دشمن دارن :(..منم افتخار دیدن دکتر ظریف و از نزدیک داشتم
الهی آمین.. چ دعای قشنگی مرسی :)
شجریان ^_^
پاسخ:
عالی و دوست داشتنی :)
سلـام

عیدتون مبارک:-)

امیدوارم سال شاد و آرومی رو پیش رو داشته باشین و به آرزوهای خوبتون برسین :)
پاسخ:
سلام
مرسی سال نوی شما هم مبارک :)
یک دنیا ممنون براتون بهترینا رو آرزو دارم
سلام نازی جونم
عیدت مبارک باشه خواهری:))
آجی جونم الهی در سال جدید به تمامی خواسته های دلت برسی 
و در کنار عزیزانت خوش و خرم باشی:)
فدات عزیزم
دوستت میدارم:))
پاسخ:
سلام گلم
قربونت عزیزم سال نوی خودت و خانواده ی عزیزت مبارک :*
فدات خواهری برات بهترینا رو آرزو دارم
من بیشتر دوست دارم :)
مواظب خودت باش میبوسمت :*
ممنونم نازنین جان..امیدوارم ساله خوبی باشه برات و دوباره سال رو تبریک میگم بهت..
سپاس ک میای و امیدوارم نوشته هات رنگ شادی بیشتر بگیر هر روز و ساعت.. :)

پاسخ:
خواهش میکنم...ممنونم آقامجید منم دوباره تبریک میگم و امیدوارم سال فوق العاده خوب و محشری داشته باشین پر از حس و حال خوب..
وظیفه ست.. :) ان شاالله.. :)
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۶ مهنازیی نازی ^_^
سلاااااااااااااااااااااام
باز هم تبریک عرض مینمایم^_^
حالت چطوره؟؟؟
من که دلم ی ذره شده بود برات نازیییییییییییی
آخ ذوق مرگم اصن^_^
شجریان و پسرش محشرن^_^
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااام عزیزجان خوش اومدی :)
ای جانم اره دیگه اون تبریک اسی بود این اصلیه.. :)
سال نوت مبارک مهنازم و امیدوارم سال فوق العاده خوبی برات باشه از هر نظر...
منم :(((
چقد خوشحالم مهنازی نت و شارژ کردی خیلییییییی جات خالی بود
محشرررررن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">