انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۳اسفند







پ ن:حس خوب ینی خوردن ایستک هلو :دی




نظرات  (۱۴)

عالی بود :)))))))))))))))
پاسخ:
قربانت عزیزم خوشحالم خوشت اومد :)

خودم انقدررررر خندیدم مخصوصا اخرش ک فکر میکنه خون اومده  :))))))))
وای خیلی خوب بود :)))))))
پاسخ:
قربانت نگارم :)
واقعا خیلی باحال بود :)))
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۵ مــــــــ. یــ.مــ
عه عه منم ایستک هلو عاشقم:)))

پاسخ:
ای جانم :))

ایستک هلوی خنک :))

واااای :دی
خیلی عالی بود ...


پاسخ:
:)
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۷ مهنازیِ شادِ نازی^_^
وایییی خدا چ باحال ولی الهی کسی گرفتار این دوربین مخفیها نشه ^_^
دوربین مخفیهای ایرانو با اینا نمیشه مقایسه کرد:l
ملت یهو دعواشون میشه ^_^
من اینقدررررررررر ایستک دوس دارم
نوش جونت عزیزم^_^
پاسخ:
خیلی باحال بود :))
ایرانیا بی جنبه ن مهناز دعواشون میشه :|
ای جان منم خیلی دوست دارم..ولی فقط هلو
قربونت گلم :**

:))))
اون بنده خدا آخرش داشت میرفت بیمارستانی.. جایی با اون وضع؟!:)))
پاسخ:
:))))
دیگه فک کرد خونِ فرار کرد :))
خخخ
پاسخ:
:))
سلام نازی جونم
خوبی:)
ایشالا زودی دلتنگیت رفع بشه
پاسخ:
سلام عزیزم
خوبم شکر الهی ک تو هم حالت خوب باشه :)
مرسی گلم :)
یعنی واقعا مرسی..
کلی خندیدم..
پاسخ:
خواهش میکنم :)
خداروشکر خوشحالم کردین
خدایا... تو آنی که آنزمان که بخواهم با تو سخن بگویم با اشتیاق می دانم که با منی 
و لازم نیست منتظرت بمانم تا برایم وقت داشته باشی ،
چون همیشه تو منتظر منی . 
خدایا تو آنی که سخن گفتن با تو مرا سبک می کند ، از همه سنگینی های این دنیا . 
خدایا ، سختی هایی که بر دوشم می نهی را شکر می گویم 
چون مرا بیشتر از پیش به یادت می اندازت 
و همه سنگینی اش گویی مرا از خودم سبک می کند . 
خدای خوبم ، 
تو بهترین وجود این هستی بی انتهایی ... 
همیشه با من باش و مرا با خود نگه دار . 
کمکم  کن در همه جا و همه قدم هایم با تو باشم آنگونه که تو می خواهی و تو راضی هستی ... 
ای مهربان ترین مهربانان...

پاسخ:
خدای خوبم
همیشه با من باش و مرا با خود نگه دار..


مرسی بابت این کامنت زیبا :)
واااااااااااااای یارو دیوانه شُد اصن :|
پاسخ:
رنگ قرمز و دید خیلی ترسید :))

آرامش نتیجه سه عبارت است:
1- تجربه دیروز
2-استفاده امروز
3-امید به فردا ..... 

ولی اغلب ما با سه عبارت دیگر زندگی می کنیم:
1- حسرت دیروز
2- اتلاف امروز
3-ترس از فردا....

در حالی که آفریدگار مهربان ... 
گذشته را عفو ... 
امروز را مدد.... 
و فردا را کفایت می کند.

پاسخ:
مرسی :)
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۰ فاطیما کیان
پست بالایی :))
مردم از خنده وای خدا :))
پاسخ:
ای جانم :))
ان شاالله همیشه بخندی فاطیمای عزیز خوشحالم کردی..
من به شخصه پاچیده شدم :دی
عاالی بود
پاسخ:
ای جان :)))
قربانت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">