انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۵اسفند

 

ﺧﺐ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ؟



ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﯿﻢ ﻣﺎ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ



ﯾﮑﯽ ﻣﺎﻥ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ؟



ﺁﻥ ﯾﮑﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﺮ ﺑﻼﯾﯽ ﺳﺮﺕ ﺁﻣﺪ،ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﯾﺪ...



ﺍﯾﻦ ﺷﺪ ﮐﻪ ﯾﺎﺭﻣﺎﻥ ﺑﺪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺻﺪﺍﻣﺎﻥ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﻣﺪ



ﻋﺰﯾﺰﻣﺎﻥ ﻣﺮﺩ ﻭ ﺻﺪﺍﻣﺎﻥ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﻣﺪ



ﻋﺸﻖ ﻣﺎﻥ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺻﺪﺍﻣﺎﻥ ﺩﺭﻧﯿﺎﻣﺪ...



ﺗﻮﯼ ﺧﺎﻧﻪ، ﺳﺮ ﺧﺎﮎ، ﻭﺳﻂ ﺳﺎﻟﻦ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﺍﻣﺎﻡ ..



ﺑﺠﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮔِﻞ ﺳﺮﻣﺎﻥ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﻭ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﭼﻨﮓ ﺑﺰﻧﯿﻢ



ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺑﮑﺸﯿﻢ ﻭ ﺷﯿﺸﻪ ﺑﺸﮑﻨﯿﻢ ﺗﺎ



ﻧﺸﮑﻨﺪ،ﻧﺮﻭﺩ، ﺑﻤﺎﻧﺪ، ﻫﯽ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﮐﺮﺩﯾﻢ .



ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﯾﻢ..



ﻭ ﺑﻐﺾ ﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩﯾﻢ ﻭ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺯﺩﯾﻢ .



ﻣﺜﻞ ﺍﺣﻤﻖ ﻫﺎ ﺩﺳﺖ ﺗﮑﺎﻥ ﺩﺍﺩﯾﻢ ﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﻢ ﺭﻓﺘﻨﯽ ﻫﺎ ﺑﺮﻭﻧﺪ،



ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ،



ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎ،



ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ...



"حسین وحدانی"








 
 
 
 

امید وصال توست جان را، ورنه

از تن به هزار حیله بیرون کنمش...

 
 
پ نوشت1:اگر دایی عمو خاله یا عمه هستین با برادرزاده یا خواهرزاده تون منچ بازی کنین

 تموم حال و لذت دنیا رو میبرین و تموم خستگیا و بی حوصلگیاتون ت میشه...

این روزا تمام عشقم اینه با امیرحسین 11ساله و احسان5ساله منچ بازی کنم

 توی پرانتز درمورد احسان باید بگم ک فیلمای مورد علاقه ش مجموعه ی هابیت و ارباب حلقه هاس پس اصلا ب سنش نگاه نکنین...


پ نوشت2:آهنگ ربطی ب پست نداره فقط دوست داشتم امشب اینو بذارم..


پ نوشت3:اگر تک بیت خوشگلی ب ذهنتون رسید برام بنویسین تا ب پست اضافه کنم..(مرسی از عارفه ی عزیز)



 

نظرات  (۱۰)

چقدر دلم واسه این آهنگ تنگ شده بود....... 
متن هم خیلی خوب بود..... 
مهم این بود که دو تاشون دوستداشتنی بودن :)
پاسخ:
واقعا اهنگ خوشگلیه و پر از آرامش...
خوب خوندی عزیزم.. :)
قربانت مرسی :)
عالی ...

امید وصال توست جان را، ورنه

از تن به هزار حیله بیرون کنمش...

"ابوسعید ابوالخیر"

ایشالا بهتر می شید,شب بخیر :)

پاسخ:
فدات... :)
مرسی عارفه جانم بابت بیت خوشگل رفت توی تک بیت های زیبای من :)

قربانت عزیزم ان شاالله..الان چون ظهره پس ظهر بخیر عزیز :)
خیلی تلخ بود اما امیدوارم زندگی‌تون هیچ وقت روی تلخی به خودش نبینه...
پاسخ:
ی توضیحی براتون دادم توی وب خودتون ولی...
مرسیی جناب الهی آمین..منم برای شما بهترین ارزو ها رو دارم همراه آرامش و خوشبختی و سلامتی.. :)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۵ ماهی سیاه کوچولو
منچ، نقطه بازی، نون بیار کباب ببر 
:)
پاسخ:
بله همشون هس ولی منچ واقعا فوق العاده س
الان ب حدی رسیده ک من ب اون دوتا وروجک خواهش میکنم بیایین با من منچ بازی کنین :|
سلام

چشم بازی میکنیم:)

حتما که نباید آهنگ به پست ربط داشته باشه،خیلی هم انتخاب قشنگی بود:)

چرا تب داری؟!!بقول معروف از این ویروسا نگرفته باشی:((
پاسخ:
سلام عزیزم
چشمت بی بلا ولی بازی کنی لذتشو میبری :)
همینو بگو :))احسان خواجه امیری واقعا فوق العاده س..
:( دقیقا از همین ویروسا و خیلی هم بد گرفتم :((
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۶ مهنازیِ نازی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ** ****** ** *** * ****** ** ********
+برام هیچ حسی شبیه تو نیست نازی کنار تو درگیر آرامشم خواهری^_^

سلام نازنینم
وایی این چ مریضیه که دس از سر خواهرم بر نمیداره؟:((
گم شو ویروسِ پررو:((
دعواش کردم بره که بره که برررررررررررررره ^_^
آخی الهی بگردم منم باهاشون بازی میکردم اونام عاشق منچن البته دختر خواهرم عاشق شطرنج بود بیشتر
 بهم یاد داد و من همیشه ازش بردم^_^از اینکه یادم داد پشیمون شده بود ^_^
الان همه بزرگن و چسبیدن ب درس ^_^
ارباب حلقه ها محشره بچه های الان نازی جونم بچه نیستن که ^_^همشون باهوشن و میشه گفت خیلی فراتر از سن خودشونن
***** *** *** **** ***** ****** ****** *** ** **** ** **** **** ***
امیدوارم زود زود خوب شی
دوستت دارم خعلی زیااااااااااااااااااااااااااااااااد
پاسخ:
+:(((
+ای جان دلم مهنازی.. :*

سلام خواهری
خیلیییییی مریضیه بدیه ن ابریزش داره ن عطسه و سرفه فقط درددددد :(((
یادش بخیر من توی دوران مدرسه شطرنج بازی میکردم...میبینی داری میگی میبردم بعد پشیمون شده بود خواهرزاده م...حالا ببین مامانم و خواهرم بمن میگن ی جوری بازی کن یا احسان یا امیرحسین ببرن :| :| :| بهشون میگم عه نمیشه  ی حرفی میزنین :||
بچه های الان بچه نیستن گودزیلان :)))
مرسی عزیزدلم ان شاالله...
من بیشتر مهنازم... :*
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۷ کلنگ همساده پسر
ما هم صدایمان دیگر وجود ندارد که بخواهد در هم بیاید.
پاسخ:
گاهی اوقات فقط باید ی لبخند زد همین...
شخصی به هزار غم گرفتارم در هرنفسی به جان رسد کارم
پاسخ:
چ بیت شعر تلخی :(((

درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

زهر هجری چشیده‌ام که مپرس


آن چنان در هوای خاک درش

می‌رود آب دیده‌ام که مپرس...

حافظ


+ آهنگه بی نظیره :-)

پاسخ:
امیدوارم بعد از ی عشق زیبا هیچ وقت ن زهر هجر باشه ن آب دیده... :)

+مرسی جناب خودمم خیلی دوسش دارم..
سلام .
وبتون بسیار زیباست .
با اجازه لینک کردم .


پاسخ:
سلام
مرسی نگاه شما زیباست :)
ممنونم لطف دارین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">