انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۹اسفند


شریف یعنی


سید_محمد_خاتمی


روحانی را رییس جمهور کرد


رفسنجانی را نفر اول خبرگان


عارف را نفر اول مجلس


و ذره‌ای نه منت نهاد، نه سر سوزنی سهم خواهی کرد


و نه خود را به رخ هیچ کس


حتی آنهایی که نهایت ظلم و جفا را در حقش نمودند، کشید


و در وجنات و حرکات و سکنات انسانی اش


کوچکترین تفاوتی دیده نشد


و فقط بر تواضع و افتادگی اش در برابر انسان افزوده شد.


او نماد انسان بودن در روزگار قحطی زده ماست.


او هنوز نقش های بزرگتری در تقدیر این ملت دارد.


زنده باد انسانیت، ادب،  فرهنگ و شرافت!!



دریافت

۹۴/۱۲/۰۹
N.K :)

نظرات  (۸)

۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۵۲ مهنازیِ نازی^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خاتمی را عشق است^_^
سلام نازی جونم
چطوری؟؟
خواهری من خواب بودم مامان اینا رفتن رای...
***** **** *** ****** ******* ***** **** *** ******** *** **** ****** ****** * ***** **** **** *** ***** ** *** **** **** ****** ***** **** ****** ***** ****** *** *********
شبم هنو وقت بود که دیگه کسی حوصلش نشد منِ تنها رو ببره
ولی خب همونی رای اورد که اکثر مردم خواستن ^_^مبارکش باشه^_^
پاسخ:
خاتمی را عاشقم... :)
باوحدت و همدلی تبانی کردیم
از سید خویش قدردانی کردیم
ما ملت بیشمار قبل از نوروز
در خانه ی خود خانه تکانی کردیم..

سلام مهنازم
قربونت خواهری شکر( سرماخورده هستم گلم ان شاالله شب میام پیشت..مهناز جان عصر ان شاالله میریم حرم دعا هم فراموش نمیشه)
شهر شما ک عالی بودن :)
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۲ ماهی سیاه کوچولو
آقا واقعاا خوشم اومد از نوشته ت
کاملا موافقم.
پاسخ:
الته من اقا نیستم :))
من خودم ننوشتم از یکی از کانالای تلگرام برداشتم..
ولی فوق العاده زیبا و درست نوشتن..
مرسی :)
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۰ مهنازیِ نازی^_^
سلام عزیز دلم
نه خبری نیس فعلن نگرانت بودم
چقد بده که مریضی اینجور اومده سراغت و ول کن نیس:(:(:(:(
امیدوارم زود زود خووووووووووووب بشی نازی جونم^_^

پاسخ:
سلام مهنازم..
قربونت خواهری مرسی ک انقدر مهربونی..
خیلیییی بده کل سر و گوش گلو و چشم و صورت همه درد میکنه :(((
مرسی عزیزدلم ان شاالله.. :)
بحث قحط زدگی و روزگار نیست..
انسان کم داریم کلا!

توی دنیای سیاست.. همیشه  به "ناجی مردم نمایاندن" یه شخص مردد بودم و هستم.. حالا هر کی میخواد باشه!
پاسخ:
دنیای بدی داریم و متاسفانه آدم های خوبی نداریم جناب..
میبینین ک اسم وبلاگ خودمم انسانم ارزوست گذاشتم
سید محمدخاتمی عزیز واقعا انسان بزرگ و شریفیه و بنظر من در این روزگار واقعا ی جورایی ناجی ملتمون هست..
و ی جورایی چ بخواهیم چ نخواهیم سید همیشه خندانمون محبوبیت زیادی در بین مردم داره..
ی مطلبی هست در مورد محبوبیت سید محمدخاتمی از اقای زیباکلام اگر تونستین اونو بخونین جالبه..
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۸ کلنگ همساده پسر
{گل}
بیشتر بنویسم می آیند درسته بر می دارند می برند!
پاسخ:
... :)

واقعا هم همینه.. :(((
حرفتون در مورد آقای خاتمی عزیز درسته و تا حدود زیادی قبول دارم..

اما به نظرم تو عالم سیاست همه نقاب دارن... بگذریم اصن :)
پاسخ:
مرسی :)
....
بازم میگم اگر تونستین نامه ی اقای زیباکلام و بخونین و دراین مورد..
ینی خوشم میاد روی بعضی از آقایون کم شد :|
پاسخ:
بد هم کم شد نگارم... :))
کلا لیست تهران از شماره 30ب بعد جذابتره خوندنش :دی
عالی بود
خاتمی اسطوره اخلاقمون هست در این زمانه ی بی اخلاقی
پاسخ:
خواهش میکنم :)
دقیقا سید همیشه خندانمون اسطوره اخلاق هست و ذاتا دوست داشتنی و محبوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">