انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۵اسفند







+کلیپ سوری لند هس برای برنامه ی استیج اگر ندیدین بامزه س ببینین..

+من 5شنبه ندیده بودم این دوشب دیدم چقدر بد بودن همشون این هفته :|


۹۴/۱۲/۰۵

نظرات  (۹)

یعنی این «استیک» عالیه =))
خدا می‌دونه چقدر باهاش خندیدم :D
پاسخ:
ینی فوق العاده س کلی دیشب باهاش خندیدم :)))
سروش رضایی محشره... :))
الهی ک همیشه ی همیشه بخندین :)
وای عالی عالی عالی :))))
من عاشق کلیپ های سوری لندم :))
پاسخ:
قربانت نگارم ..خوشحالم خوشت اومده :))
منم عاشقشم همشون عالین :)))
خخخخخخخخخخ
مرسی خیلی خوب بود
پاسخ:
:)))
خواهش میکنم خداروشکر ک خوشتون اومد :)
من کلا دو قسمت دیدم، یا یادم میره، یا هم پارازیت میندازن برامون :|||

+ عاااالیه این کلیپ سوری لند من 3بار دیدموعین سه بار ذوق کردم یعنی!!! سندی عالی بود:))) کاااپی
پاسخ:
اوه اوه پارازیت :| :| عزیزجان هم پنجشنبه ها داره هم دوشنبه تکرارش من خودم معمولا دوشنبه شباشو میبینم..
+واقعا عااااالیههه منم هربار کلی میخندم :)) همشون طنزه سندی ک میگه کاپی :)) پیشونی رها و هم اینکه همش میگه یخرده اینورتر.. :)) و لبخندی ک همش روی لبای رضا روحانیه :))
...
پاسخ:
مرسی :)
تصویر پروفایلتون آدم رو وامیداره که بگه..
دست به دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد:))


با اینکه استیج رو ندیدمش.. اما حرکات احتمالی سندی تو اون برنامه رو تو ذهنم تجسم کردم!! :)))
پاسخ:
خخخخخخ :))
بله دیگه هدف همینه ک مملکتمونو درست و آباد کنیم ان شاالله..

نمیگم برنامه ی خیلی خوب و خاصیه ولی در حال حاضر ودر اوج بی برنامگی تی وی میشه گفت برنامه ی بدی نیست...
حرکات احتمالی سندی :دی
خیلی خوبه این کلیپ =)))))
پاسخ:
خیلیییی خوبه.. :)))کاپی :دی
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۵ مهنازیِ نازی^_^
چه بامزس^_^
من اصلن استیج نمیبینم
پاسخ:
خیلی بامزه ن :))
من اینو میبینم نمیگم کامل ولی میبینم...
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۴ ماهی سیاه کوچولو
به نظر من کلا همه شون بدن :/
صرفا تقلید محضه از مشابهات خارجی
پاسخ:
بعضیاشون واقعا خوب نمیخونن و صدای قشنگی ندارن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">