انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۴بهمن

 

امروز صبح داشتم میرفتم باشگاه توی ماشین رادیو رو روشن کردم ی برنامه بود برای روانشناسی و مشاوره..

 

ی خانمی تماس گرفت و گفت:ک من فهمیدم پسرم وبلاگ داره ولی خودشو دختر معرفی کرده

 

پیاماشو دیدم بهش گفتم این چ کاریه میکنی خندیده گفته برای سرگرمی و دلیلی نداره بخواهیم حقیقتشو بگیم :|

 

ینی مخم سوت کشید از این حرف..

 

دنیای وب نویسی و کلا دنیای مجازی همه جور آدمی توش پیدا میشه با فرهنگ و دیدگاه های متفاوت...

 

حدود 5سالی هست ک توی دنیای مجازیم و همه تیپ آدمی هم دیدم..

 

از شمال و جنوب و شرق و غرب...

 

خیلی حس بدی پیدا کردم امروز از صحبتی ک این خانم درباره ی کار پسرشون گفتن

 

البته ی چند نمونه ای هم توی این مدت خودم متوجه شدم ک خانم بوده خودش و آقا معرفی کرده و یا بالعکس..

 

ولی کلا خیلی حس بدیه خیلی..


باید گفت دوستان خواهشا خودتون باشین اومدیم دور هم باشیم

 
باور کنید هیچ دلیلی برای این همه دروغگویی وجود ندارد...
 




 
 


 

نظرات  (۶)

سلام 
حق با شماست دوست عزیز
پاسخ:
سلام :)
ی حس بد :(
واقعا اینجا تنها و آخرین امید مجازیه!!!
دیگه اینجارو هم بخوایم پر از دروغ و دغل کنیم که جایی رو نداریم دیگه... :((
خیلی بده...خیلی...

+
واااای نقاب سیاوش قمیشی ... :)
عالی :)
پاسخ:
عارفه جان از این تیپ آدما هستن متاسفانه چند موردشونم نوشتم خودم درجریان بودم..
خیلیییی بده...فک کن با ی نفر صحبت کنی بعد بفهمی همه چیزش دروغ بوده :((

+قربانت عزیزم خوشحالم خوشت اومد :)
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۲ روزمرگی ...
دنیای مجازی هم الگو گرفته از دنیای واقعیمونه..
خوب و بد دنیای واقعی رو اینجا هم میشه دید.. دروغم مستثنا نیست متأسفانه!


شازده کوچولو : پس آدمها کجا هستن؟ آدم در بیابان احساس تنهایی میکند!
مار : با آدم ها نیز آدم احساس تنهایی میکند...
پاسخ:
ولی این خیلی بده.. :((
آخه چرا جنسیتشونو دروغ میگن چ دلیلی داره
یا حتی سنشونو میخوان دروغ بگن بنظرم خیلی مضحکه
فقط تنها جوابی ک میتونم ب خودم بدم اینه ک اینجور آدما بیمارن همین و بس

+ :(
از زمان مرحوم یاهو این مسائل بود
و معلوم نیست تا کی...
دروغ...این واژه ی تهوع آور...من نمی دونم چه خوشی داره این کار |:
پاسخ:
:((
توی کامنت یکی دیگه از دوستان هم نوشتم تنها دلیلی ک میتونم بیارم برای این کارشون اینه ک بیمارن
ان شاالله درمان شن..
امان از ما آدمهای بیکار... امان واقعا...
پاسخ:
میشه بهشون گفت بیمارِ بیکار...
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۵ مهنازیِ نازی^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام نازی جونم
خوبی؟؟؟
منم خوبم خواهر مهربونم ^_^
اووووووووه نازی اینقدر از دست ادمای مجازی عصبانیم
بعدن میام میگم چرا
**** *** ***** *** *** ** ************** * **** *** ***** ***
سرم خلوت شه میام
***** **** ****** ******
پاسخ:
سلام عزیزم :)
قربونت خواهری خوبم :)
خداروشکر :)
آدمای مجازی بعضیاشون با عرض معذرت خیلی بیخودن مهناز فقط توی ظاهر خوبن میدونم و میشناسم ک میگم
باشه عزیزم منتظرتم :)
:**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">