انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۳۰دی

مرا جانانه در آغوش بگیر...


موهایم را با آن دستان نازنینت نوازش کن


و سرم را چون نوزادی دوماهه


روی سینه ات بگذار


می خواهم تمام عمر


نفسم از جای گرم بلند شود...

 

 

 

"مهدی صادقی"

 


 

 

 

 

 

 

قرن ها گفتند از زشتی کار،اما هنوز
عشق سوزان زلیخا قابل توضیح نیست...

 

 

 

 

عنوان پست:احمد شاملو

 

نظرات  (۸)

عالی بود.
پاسخ:
مرسی جناب هانی :)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۵ اقلیما ...
سلام نازنین جان

خوبی عزیزم:))

مریمم،متحول شدم یکم:))
پاسخ:
سلام مریم عزیزم
قربانت :)
:))خیلی هم عالی...

هیچ کجا، هیچ زمان،

فریاد زندگی

بی جواب نبوده است.

قلب خوب تــــــــــــــــو

جواب فریاد من است...^_^


سلام نازی جونم

خوبی؟

شکر مامانمم خوبه

اره واقعن از یه جایی ب بعد کم میارم و دیگه هیچ چیز برام رنگ و بوی سابقو نداره....

با این پستت دلم بشدت بغل و نوازش خواست ^_^

اصن تو دنیا چیزی بهتر از بوسه و بغل و نوازش هس؟ ^_^


پاسخ:

پستم اول همین بودولی

لحظه ی اخر گذاشتم عنوان و شعر مهدی صادقی و گذاشتم..

سلام خواهری خداروشکر ک مامان خوبه خیلی خوشحال شدم..((مروز اس دادم ارسال نشده برات وبتم برام باز نمیشه))  :((

از ی جایی ب بعد اهمیت خیلی چیزا از دست میره و این ی واقعیته..

ای جانم بیا بغل خودم

...
..
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۷ کلنگ همساده پسر
هی روزگار، نفس من پس کی قرار است از جای گرم در بیاید!؟
پاسخ:
امیدوارم هر چی زودتر روزگار روی قشنگشو ب همه نشون بده..پر از آرامش و خوشبختی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نازی جونم سلام:((
نازی دلم ی دنیا گرفته
**** ****** ** *** *** ****** **** **** *****
**** **** ***** **** *** *****
***** **** ***** **** ***** * *** ****** * **** ****** *** ** **** *** ** *** *****
**** *** ***** *** **** ***** *** * ***** *** *** ****
*** **** **** **** ** **** **** ** *** ************
**** **** ** ** ****** ***** **** **** ******** ****
**** **** **** *******
**** *** **************************************************************************
**** *** *** ** **** ** ** ***** *** *** ******* *** **** **** *** ***** ** ** ***** **** **** ***** *******
**** ** **** ** *** ***** ***** ** ***** *** **** *** ***** *******


پاسخ:
سلام مهنازم...
میام پیشت خواهری.. :((
سلام نازنین جون
خوبی عزیزم
دلم برات تنگ شده
برای اون شبها که برا مریم کامنت میذاشتی و خخخخخخخ و من حسود بازی یا همون مسخره بازی در می آوردم
برا کل کل کردنهای فوتبالی
برای دس کچی بلاگفا
هیییییییییییییییییییییی فقط دم تنگ شده همین : ((
لعنت بر بلاگفا : (
پاسخ:
سلام جنیفرم
قربونت خواهری شکر خوبم
دل منم خواهری :((
جنیفر بلاگفا با همه ی کمبوداش صمیمیتاش خیلی بیشتر بود همین ک میدونستی شاید کامنتت ثبت نشه برمیگشتی تا چک کنی ک جوابو ببینی
اینجا تا اپ میکنه ی وبلاگ سریع ستاره میره بالا ک بیایین پست جدید و ببینین کامنت بذارین اینجا اصلا اون صمیمیت نیست :((
یادته تولد وبتو گرفتی چقدر باحال بود
 جنی دلم برای اونموقع ها تنگ شده.. :((
نازینیم
من همیشه بلاگفا رو لعن و نفرین میکنم
اصلا روزگاری داشتیم برا خودمون
الان همه چی رنگ و بوی دیگه ای گرفته
با یکسری آدم جدید آشنا شدم و مخاطبینم عوض شدن ولی اون حس و حال قبل رو ندارم و از روی عادت پست میذارم و مث قبل برا پست جدید استرس ندارم گاهی هم چن روز به وب نمیام
یادش بخیر اون روزامون چند ساعت آن نبودی یه ملت نگرانت میشدن : (( ولی الان هیچ خبری از اون مدل دوستی نیس
هیییییییییییییی روزگار : (
پاسخ:
دارم میگم خواهری اون زمان بلاگفا دوستیا و صمیمیتا خیلی خاص تر بود ی جورایی از ته دل بود
اینجا انگاری فقط از روی وظیفه س ک برن ب هم سر بزنن.. :(
والا منم بودم میخاستم زن اصغر بشم خخخخ
منم ماجرای کیمیا و گریمشو شنیدم اصن شوکه شدم
اخه چ کارگردانی میاد ارزش کارشو بیاره پایین بخاطر اینکه بازگیرش قبول نکرده گریم بشه
اصن فیلمنامشم مشکل داره کیمیا چون معلمه و اینا راحت میشه پیدا کرد خو....
بدم میاد از فیلمش....
پاسخ:
:)))
متنفرم از سریالش مامان بعضی اوقات میبینه ک ب مامان هم غر میزنم :دی
بعد دیشب بود ب مامان گفتم جریان گریمو و قیافه شریفی نیارو توی فیلم دیدم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">