انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۸آذر


این شرط را از اول گذاشتیم



ک عشق ب درد قصه هــا می خورد



من و تو بزرگ شده ایم



بهانه نمی گیریم . . .عاشق نمی شویم



دل تنگ هم؟؟! اصلا. . .



فقط گاهی با هم قدم می زنیم



زیر باران در خنکای آخر اسفند



در حاشیه خیابان هایی ک ب هر دلیل ب هر سمت ادامه دارند



از هم سوال نمی کنیم



اصلا قلبمان را داخل کیفمان می گذاریم



تا درگیر ماجرا نشود



درگیر ماجرا نشدیم . . .



ما پابند قراری شدیم



ک نفسمان را ب شماره انداحته بود



با قلبی ک نمی دانم چرا از نفس نمی افتد



حالا تو هی ب سفر برو



من مدام می گویم مهم نیست



ولی هر دو بی آنکه ب زبان بیاوریم



قبول داریم . . .عشق ب شناسنامه نگاه نمی کند



باورت می شود



این دل دلِ بی دلیل



نامش عشق است ؟



تو هر چه دوست داری صدایش کن . . .




"نیلوفر لاری پور"







تا ب دیوار و درش تازه کنم عهدِ قدیم...


گاهی از کوچه ی معشوقه ی خود می گذرم..

نظرات  (۶)

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۷ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
رفیقم کجایی چاوشی معرکس!
پاسخ:
چاوشی خیلی از کاراش واقعا عالیه
سلام عزیزم
ممنونم
منم همینطور دلتنگت بودم[بغل][ماچ][بغل]
اره نخ کامواس عکسشم چن پست پایینتره خیلی نرمه مخمله
اینم عکسش

http://s3.picofile.com/file/8228375592/Untitled_2.png
اره قشنگه شعرش[قلب]

+خیلی قشنگ بود متنت نازی
وای این آهنگ چاووشیو خیلی دوست دارم مخصوصن رو فیلم شهرزاد که هست دیگه هیچی ^_^
پاسخ:
سلام خانمی :)
ای جانم :***
دیده بودمش عزیزم ی لحظه شک کردم بخاطر همین ازت سوال کردم..

همه ی پستات قشنگه این شعر هم ک عالی بود :)

نگاه تو قشنگه
مهناز شهرزاد و ندیدم :(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اره این نخ خیلی نرمه برای ژاکت و کلاه هم معرکس چون نخش حجیمه و نرممممم ^_^
چون وقتش نداشتم واسه ژاکت کلاه دیگه نخریدم اتفاقن رنگ ترکیبی سفید صورتیش برا ژاکت خیلی ناز بود ^_^ایشالله بعدها میخرم ...
شهرزادو حتمن ببین معرکست حتمن ببینیااااا ^_^

+*** ***** ***** **** *** *** **** ****** ***** *******
******* **** * **** ******* *** *** *** ***** *** *** **** ***** **** ****** ***** **** ** **** ** ***** ****
****** **** *** **** ** **** *****
**** **** ** ****** ** * ** ** ***** *** ***** ***** *** ****

پاسخ:
ی نخ دیگه هم سه چهارهفته قبل دیدم مهناز فوق العاده نرم بود ی چیز عجیب و تک رنگ ینی قاطی نبود..
سفید صورتی میشه ی ژاکت دخترونه ی ناز.. :)
خیلی تعریفشو شنیم خواهر ان شاالله وقت بشه بگیرم و ببینم..

+میام پیشت..
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۰ احساس ِ غریب
سلام نازنین جان
خوبی عزیزم؟!!
چه خوب که داری آپ میکنی:)

من حسابی ترک کردم،رهگذری میام نت،بابت نبودنهام معذرت میخوام:)
پاسخ:
سلاااام مریم عزیزم
قربونت خانومی دلتنگت بودم..
:)
معذرت خواهی ن ولی واقعا جات خیلی خالیه..
سلام نازی مهربونم
خوبی؟؟
یلدا خوش گذشت ؟^_^

پاسخ:
سلام عزیزدلم..
قربونت خانمی خوبم.. :)
اره خواهری خوب بودخداروشکر..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام عزیزم
اره گفتم از هندونه خوری بریم برف بازی ^_^
ممنونم تو خوبی؟؟
*** ***** ** **** **** ** *** **** **** ** * **** ****** *************
پاسخ:
سلام گلم
همه چی عالی... :))
تو خوب باشی منم خوبم... :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">