انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۶آذر


هر چقدر هم که بگوییم :

 

 

مردها فلان زن ها فلان یا تنهایی خوب است...

 

 

و دنیا زشت است!
 

 

آخرش روزی قلبت برای کسی تندتر می زند...

 

 

 

"چارلز بوکوفسکی"

 

 

 

 

 

 

بیچاره آهویی که صید پنجه ی شیریست

بیچاره تر شیری که صید چشم آهویی...

 

نظرات  (۳)

بالاخره اون روز میاد...
پاسخ:
امیدوارم ک خوب باشه...
سلام نازیییییی[بغل]
ممنونم عزیزم فدای تو بشم من مهربونم[ماچ]
اخ این هنرمند گفتنتون منو خعلی خعلی شرمنده میکنه[خجالت]
ممنونم خوشگل دیدی[لبخند]

+این متن حقیقته حقییییییییقت ^_^
اینو یه آدم با تجربه میگه بهتون ^_^
اهنگ شادمهره که خیلی دوست دارم
پاسخ:
سلام مهنازم :**
خدانکنه گلم این چ حرفیه دختر خوب؟!
خوهستی دیگه خواهری من الکی ک نمیام تعریف کنم هر دفعه میام چیزای خوشگل خوشگل.. ؛)
قربونت عزیزم..

+ :)))
عالی گفتی...
چن شب قبل ب یکی از دوستانم میگفتم شادمهر واقعا بی نظیره هم صدا هم آهنگسازیش محشره...
سلام نازی جونم
خوبی؟؟
عع رمزیه که خصوصیه؟^_^
پاسخ:
سلام عزیزم... :**
قربونت خواهری تو خوب باشی خوبم
مهناز جان ی مطلبی بود باید برا خودم ثبتش میکردم ک خب دیگه موقتش کردم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">