انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۲آذر


بالاخره رابطه عاشقانه اینا هم کشف شد.. :)




۹۴/۰۹/۱۲

نظرات  (۷)

سلام نازنینم مهربونم همدمم[بغل]
اره دیگه مجبوریم بدوزیم وگرنه بی برو برگرد میگه مامانامون بیان باورت نمیشه مثل مدرسست[نیشخند]
خدایی اگه زور و اجبار اون نباشه هیچکی کاراشو انجام نمیده
قربون دل مهربونت[ماچ]

وووییی عجب لاو استوری ^_^
هرچی لاوه توش قشنگه ^_^
پاسخ:
سلام نفسی من بوووس و بغل
خخخخخخخ :))) خداییش خیلی فعالی دختر پس زوربالای سرتونه :))

فدای دل مهربون مهناز.. ماااااچ

ای جانم.. :)
۱۴ آذر ۹۴ ، ۰۶:۵۷ احساس ِ غریب
سلام نازنینم
خیلی ام پی تری فقط می نویسم که حتما به یادتم:))
مراقب خودت باش تا برگردم:)))
پاسخ:
سلام عزیزدلم..
قربونت خانمی میدونم ب یادمی.. ؛)
چشم تو هم مواظب خودت خواهری..
سلام عزیزم
اره اون دختر رو میگی خیلی دقت ب متناش ندارم ....
نازی فقط میخوام به سعید برسم و بیام فقط واسه دل خودمون بنویسم اگه اون بذاره اگه هم گفت کلن بذار کنار میذارم کنار ^_^
من از اونام که میگن هر چی آقامون بگه ^_^
اره شنیدم آهنگ احمدوندو
اسمش دیوونه اس فک کنم قشنگ خونده
اینم متنشه ^_^

نموندی پیشم عیب نداره تنها میشم
دوباره عاشقت نمیشم منم دیوونه میشم
یادته دیشب زدی آتیشم
کارات با تیشه زد به ریشَم
تو جنسِ سنگی و من شیشَم

یادته گفتی میمونی پیشَم
نگفتی بعد تو چی میشَم
هه ! دیوونه میشم
خسته میشم از آدما فراری میشم
زود عصبی میشم هه ! بخند به ریشم

یادته دیشب ، زدی آتیشم هنوز تو خستگیشم
نباید باهات قاطی شم
نه آدم نمیشم میخوام دوباره باشی پیشم
آواره میشم بری بری بری دیوونه میشم

یادته یادته یادته گفتی میمونی پیشم
نگفتی بعد تو چی میشم  ،  هه !دیوونه میشم
خسته میشم از آدما فراری میشم
زود عصبی میشم هه بخند به ریشم


نازی؟؟؟من و تو چخده آهنگ میگوشیما ^_^

خیلی شبیهیم ^_^

من هم تو را خلی خیلی دوووووس

بوس بوس خواهری مهربونم



پاسخ:
سلام گلِ من..
خیلیییییییییییییی بی ادبانه بود اوففففففففففففف
ای خدااااا خخخخخخ :)))
ن مهناز اینی ک من میگم این نیس اسمش چشمای جادویی هس بعد نوشته بود اهنگ جدید احمدوند دیگه حالا یا من خیلی عقبم و خیلی وقته یا واقعا جدیده.. :))

جون دلم؟اوهوممم من همش اهنگ میگوشم..
ای جون دلم...

من تو رو خیلی خیلی دوس میدارم..
بوس و بغل
سلام نازی جونم
این اهنگ مال پارساله فک کنم گذاشتمش رو وب قشنگه ^_^
این اهنگی که من برات گذاشتم جدیده
سبک خوندنش جالبه احمدوند ^_^

پاسخ:
سلام عزیزدلم
برا پارسال واقعا؟؟؟ :)))))))
مهناز باور کن ی جا نوشته بود اهنگ جدید احمدوند
من چقدر از دنیا عقبم :((((
اینی ک میگی و الان دان میکنم و میگوشم :)
درود بر نازنین بانو
خیلییییییییییییییی خوشحالم که باز اینجا فعال شده :)
امیدوارم همیشه حالت خوبِ خوب باشه و بنویسی و انرژی بدی :)

+ عشقولانه این دو تا خیلی خر و دردناک است :(

بوس بوس
پاسخ:
درود برنیلوفربانوی عزیزم.. :*
من خیلی خیلی خیلی بیشتر خوشحالم ک اسم عزیزدلم و توی کامنتا دیدم.. ؛)
مرسی گلم...امیدوار حال دل هممون خوب باشه همیشه ی همیشه

+خخخخخ :))) وحشتناک دردناکه..

بوس و بغل
مواظب خودت باش خانومی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نازی؟؟؟
** ** ** ****** **** *****
**** ** *****

پاسخ:
جون دلم؟؟

میام پیشت عزیزجانم :(((

+ مهنازم یک دنیاااااااااااا ممنونتم بابت اهنگ دوتا وب...
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۸ عاشق بارون...
با پستت کلی خندیدم! دقیقاً قبل از باز کردن وبلاگت همین اتفاق برام افتاده بود!!! :| الیته خورد به دیوار راهرو! بعد اومدم اینجا اینو دیدم خنده ام گرفت! :)))
پاسخ:
خوشحالم ک باعث لبخند روی لبتون شدم... :)
خیلی دردش وحشتناکه...او,فف :((
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">