انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۲مهر

 

 

 

درزندگی هر مرد. . .
 

 

"مخدری هست به نام" زن"!!!
 

 

زنی که دوستش دارد.
 

 

نبودش...
 

 

قهرش...
 

 

دوریش...
 

 

خماری می آورد و آب میکند ابهت مردانه اش را!!!
 

 

و اینگونه است که میگویند :
 

 

"قــــــــــدرت" جاذبه ی مرد است!
 

 

و "جــــــــــاذبه" قدرت زن!

 

 


 

 



 

 

نظرات  (۸)

۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۰ شارژ رایگان

بدون ارسال کد

بدون قرعه کشی

شارژ رایگان 100% برای همه

پاسخ:
:|
چه مخدری بهتر از زن؟؟
اصن مگه داریم مگه میشه؟؟ ^_^
این جاذبه رو عشق است^_^

+سلام نازی
خخخ میام اول یه دل سیر حرف میزنم بعد سلام میکنم
ببخشینا
پاسخ:
زن اگر بخواد میتونه با قدرتش سرسخت ترین مرد و هم ب زانو دربیاره :)

+سلام عزیزدلم :*
این چ حرفیه خواهری حضورت هر جوری ک باشه قشنگه :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام نازی جونم
خوبی؟
***** * ***** **** **** ****** *** ***** ****
*** **** **** ***** **** *** *** *** *** ** *********
**** ***** ****

مراقب خودت باش
شب خوش مهربونم
پاسخ:
سلام عزیزدلم
فدات خانمی... :)
ای جان دلم کاش تو ی شهر بودیم دوتا خواهر نزدیک بهم
ولی مهناز واقعا دلم روشنه ک همه چی درست میشه اینو جدی میگم
خیلی بیشتر دوست دارم...
تو هم همینطور خواهری...
:****
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۰ احساس ِ غریب
سلام نازنین جان خوبی؟!!

میگم من پیدام نیست یا تو پیدا نیست؟!!:))
پاسخ:
سلام عزیزم :)
قربونت خواهری شکر خدا خوبم... :)

ای جانم تو پیدات نیس مریم امروز عصری وبتو باز کردم با خودم گفتم اگر شبم بیام نباشی برات کامنت بذارم ک خوشحالم اومدم کامنتتو دیدم :)
سلام عزیزم
ممنونم تو چطوری؟
اره ب اصرار خود سعید بود اخه روم نمیشد^_^
الهی فدات بشم من نازی جونم تو با این کارت خیلی بهم امید میدی و خوشحال میشم که تو این دنیا یکی هست که به یادمه
الهی همه چی بی دغدغه پیش بره با دعاهای تو نازی جونم
پاسخ:
سلام مهنازم :)
قربانت شکر..
ای جانم خداییش سخته قبول دارم :))
خدا نکنه عه این چ حرفیه وظیفه و دوست دارم
ان شاالله ک همه چی هر چ سریعتر درست میشه
توکل ب خدا :)
مواظب خودت باش مهناز میبوسمت... :**
به نظر لذت بخش میاد..
ما ک از درد خماری مردیم و مخدری نبود!
پاسخ:
امیدوارم بهترینش نصیبتون بشه

الهی آمین...
سلام نازی جون
ممنون بابت تبریک عزیزم
اگه عمه نشدی از ته دل آرزو میکنم که بشی و بدونی چه مزه ای میده داشتن برادرزاده : ))
پاسخ:
سلام خواهری..

قربانت عزیزم ببخش دیر شد...

شدم جنیفر عجیب حال میده ی حس فوق العاده..
سلام نازی
به به خدا رو شکر که وصل شد یه صفایی به وبت دادی ^_^
خوبی مهربونم؟؟
چه آهنگی گذاشتی ^_^
پاسخ:
سلام مهنازم...
خخخخخخخ ی جورایی خوبه وصل کردم گوشی دست گرفتن چون واقعا ضرر داره
قربونت خواهری تو خوب باشی منم خوبم..
اوهوم..خیلی دوسش میدارم... :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">