انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۹مهر


من اگر عاشقانه می نویسم



ن عاشقم ن شکست خورده...



فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...



در این ژرفای خیانت ها،دروغ ها



هوس ها و دل کندن ها



فقط تمرین آدم بودن می کنم...



همین!





۹۴/۰۷/۰۹

نظرات  (۳)

فقط تمرین ادم بودن میکنم ^_^

+سلام فرشته مهربون من
همراه همیشگی من عیدت مبارک  ^ _ ^
خیلی دوستت دارم نازنینم
روزگارت خدایی عزیزترینم
پاسخ:
سلام عزیزدلم... :*
عیدتو هم مبارک مهنازم...
من خیلی بیشتر دوست دارم...
ای جانم مرسی خواهری...همچنین برای تو... :**
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۵ احساس ِ غریب
سلام نازنین جان

عیدت مبارک عزیزم

التماس دعای خیلی خیلی زیاد دارم توی این روز عزیز
پاسخ:
سلام عزیزجان
عید تو هم مبارک گلم :**
توی دعاهای من iهمیشه هستی امیدوارم توی دعاهای تو باشم.. :)
سلام
من رو یادت مونده یا رزومه دوستی و آشنایی رو برات بفرستم : (
راستی عیدت مبارک: )
پاسخ:
سلام جنیفرجان
این چ حرفیه خواهری :(
عید خودت و خانواده ی گلت مبارک... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">