انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۵مهر


همه چیز از جایی شروع شد



ک گفتی دوستم داری



گاهی برای یک عمر بلاتکلیفی



بهانه ای کافیست...




"لیلاکردبچه"









عنوان پست:سیدمحمد مرکبیان

آهنگ:مهستی "من از خدامه"

نظرات  (۸)

عشق،

مثل برف وسط چله ی تابستون می مونه

حتا لازم نیست خورشید بیادش                           گرمای تن یه مار هم می تونه

اون برفا رو

ذوب بکنه.

پاسخ:
مرسی..
آهنگ دلنشینی بود..برای من!
چندباری پلی کردم و لذت بردم..مرسی.. :)
پاسخ:
خیلی اهنگ قشنگیه این 3-2روز اخیر فک کنم صدباری اینو گوش کردم..
خوشحالم خوشتون اومده..خواهش میکنم :)

من از خدامه که نباشه دوری فقط دلم میخواد بگی چجوری
من از خدامه که یه روز دعامون بره تو اسمون پیش خدامون
به عشق اینکه بعد اون همه درد خدا یه بار نگاهی هم به ما کرد :)

+سلام نازی جونم
قذبونت میگذره...
تو خوبی؟
چه متن و اهنگ قشنگی :)
یعنی میشه خدا نگاهی به ما بکنه و دوری ما هم تموم شه؟:(

پاسخ:
چ صدایی داره مهناز.. :)

روحش شاد...

+سلام عزیزم
ان شاالله همراه گذشتتن همه چی ب خوشی بگذره...
فدات عزیزم خداروشکر... :)
خودم میگم هم عنوان هم متن هم اهنگ...همه قشنگ :)
ان شاالله ک همه چی درست میشه ارزومه خواهری...

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ** *** ***** ****** **** *** ****** **** ***** * **** **** ***** **
****** *********
**** ***** *** **** ****** ***** *****
*** ** ** **** ** ****
****** **** *** ***** ***** ****** **** *** **** ****** *** **** **** **** *** **** ****** **** **** ** * **** **** **
* ***** ******* *** **** **** ** *** **** **** ***** **
**** ***** ** *** *** **** ****** *******
***** *** **** **** ***** ****
*** *** *********
*** * **** ********* * **** **** **** ********** *******

پاسخ:
خواهری میام وبت و برات مینویسم... :*
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام نازی
خوبی گلم
*** **** *** ******** **** **** ******* ***** *****
*** ***** *** **** **** * ** ***** ******* ***** * **** *******
****** ** **** ***** **** **** **** ***** ** ** *** *****
***** **** **** ***** **** **** ***
****** **** **** *** ****
**** *******
*** **** **** *** ****** *****

نازی بگو چیکار کنم؟؟
ببخش همش نق نویس دارم برات
ولی بخدا دیگه هنگم از این همه اتفاق
دعاهام بالا نمیره خواهری
پاسخ:
سلام مهنازم

قربونت خواهری شکر...

عههه دیگه این حرفو نزن دختر بد این چیه میگی؟

بخاطر استرسه مهناز

میام وبت عزیزم



۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۰ احساس ِ غریب
سلام سلام سلام سلام سلااااام نازنین سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام:))
باور کن من معتاد نشدم،اصلا حوصله ی اینجور چیزهارو ندارم و فقط با خواهرم توی واتساپ بعضی وقتا شوخی میکنیم و دیگه هیچی...

من که همیشه هستم و وباور کن به محض اینکه آپ میکنی میام و میخونمت و کامنت نگذاشتنم دلیل بر نبودنم نیست...

این چن روز هم بیشتر پای تلویزیون داریم از حجاج خبر میگیریم و واسه همین کمتر اینجام:((

درکل خیالت تخت،من معتاد نشدم عزیزم:)))
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مریمممم :)))

چرا تو معتاد شدی خواهر هنو خودت نفهمیدی
همه اینایی ک معتاد میشن اول قبول نمیکنن  بعد ی مدت میفهمن :))))
من از حالا دارم بتو هشدارشو میدم
اگر خواسی ترک کنی بیا پیش خودم میبندمت ب تخت :)))
 وای نبین خواهر من خیلی اعصابم داشت خط خطی میشد دیگه نمیبینم :(

۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۸ احساس ِ غریب
نههههه من معتاد نیستم،تازه تست دادم:)))
هی به من نگو معتاد میفتم گوشه ی جوبهای نت پلیس فتا میاد منو میبره  هاا:)))

آره نی نی اومده،خاله م امروز بعد از بیست سال مادر شده،نمیدونی چقدر هیجان انگیز ه برامون

خودش هنوز باور نکرده که مادر شده:(
پاسخ:
تستا همه الکیه :)))
بعد میندازنت زندان نت بعد خودم میام برات وثیقه میذارم میارمت بیرون :)))

مبارکتون باشه خیلیییی خوبه بعد بیست سال واقعا هم هیجان انگیزه...
ای جانم :(
 اسمش؟
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۹ احساس ِ غریب
عه تو اینجایی؟!!
توی وبم منتظرت بودم:|

نه بذار زندانن بمونم و برام کمپوت گیلاس بیار:))


ممنون عزیزم،اسمش فاطمه ست،نمیشه غیر از این اسم روی این بچه ی خدادادی اسم دیگه ای گذاشت:)
پاسخ:
مریم ی کاری پیش اومد عزیز مجبور شدم بلند شم...
شرمنده...

خخخخخخخخ کمپوت گیلاس ب روی دوتا چمشام :))
ولی مریم خداییش تعارف نکن خواستی بگو وثیقه میذارم... :))

اره واقعا..اسم فاطمه خیلی هم قشنگه اصن عااالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">