انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۳۰مرداد
این که امشب بردیم خیلی خوب بود خیلی...



+میثم مجیدی ممنون... :)



++پرویز کریمی ی چیزی بود تو تیپای سوشای مکانی شدیدا نچسب...



+++آبی یعنی غرق در خوشحالیم عشق می ورزم ک استقلالیم... :*



۹۴/۰۵/۳۰
N.K :)

نظرات  (۶)

۳۰ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۸ ماهان هاشمی
درود بر هرچی استقلالیه! :))
پاسخ:
دروووود :))
بسلامتی همه ی استقلالیا...
سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
پاسخ:
:)
سلام نازینم
بهت تبریک میگم
نفسم برید تا داور سوت پایان بازی رو زد
اشالا بازی های بعد رو هم ببریم
پاسخ:
سلام عزیزدلم...
منم بتو تبریک میگم خانومی... :)
اره واقعا من قلبم توی دهنم بود..
ان شاالله هفته دیگه با علی منصور
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۷ احساس ِ غریب
چقدر تو و جنی بیکارین:))

برد استقلال و پرسپولیس به ما چه آحههههههههههه:)))))))
پاسخ:
مریم ب جای اینکه ب ما بگی بیکار وقتایی ک بازی هس بشین صلوات بفرست استقلال ببره تا من و جنی خوشحال بشیم :)))))
نازی تو فوتبال میبینی ؟^_^
خدا رو شکر یار من اهلش نیس :)
اینم یکی از ارزوهام بود *_*
پاسخ:
از5-6سالگیم مهناز...
خخخخخخخخ :))
واقعنی؟خب خداروشکر...

+چقد پست امشب واهنگ جدیدت قشنگه مهناز...
سلام نازینم
مرسیی که همیشه هستی خواهری
دوست دارم هوارتااااااااااااا
پاسخ:
سلام جنیفرم... :)
قربونت خواهری..
منم دوست دارم ی دنیا... :*