انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۴مرداد

 

 

 

 

۹۴/۰۵/۲۴
N.K :)

نظرات  (۹)

بزیاااااااااااار عالی :))
صداشو خیلی خوشم میاد یه حالی داره:)
اوهوم خوشحالم که مامانو کنارم دارم خودش کلی ارامشه برام :)
پاسخ:
قربانت عزیزم... :)
بی نهایت صداشو دوسدارم مهناز...
خیلیییییییییییییییی آرامشه... :)
:)
پاسخ:
:)
روزت مبارک.. [گل]
پاسخ:
مرسی جناب ممنونم ازتون... :)

دوز شما مبارک مبارک مبارک
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
برای تو هم مبارک... :*
سلام نازنینم
خوبی؟
خوب اگر دخترها نبودن، عروسکی هم وجود نداشت که یتیم بشه که :|
پس یه بهانه بهتر برای وجود دخترها پیدا کن مادر :)))

روزت مبارک دختر خوب ونازنین   فرشته ی روی زمین :)
پاسخ:
سلاااام عزیزدلم
خوبی خانمی؟ :)

ای جانم ب نکته ی خیلی ظریفی اشاره کردی... :)))
ولی اینجا جاش نیس بقیه شو بگیم... :)))

مرسی عزیزجان... :*
منم امروز و بتو بانوی  عزیزم تبریک میگم... :**
نیکا امروز برا من ی مناسبت دیگه هم هس.. ؛)

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۰ -- ورونیکا --
چه مناسبت دیگه ای؟؟؟
بگو تا نمردم از فضولی :))
پاسخ:
عه خدااانکنه..جونت سلامت باشه عزیزم...
تولدمه  :)))
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۱ -- ورونیکا --
دست و جیغ وهوووووراااااا
مبارکههههههه
خیلی خیلی تبریک میگم عزیز دلم
آرزو میکنم صد و بیست سال عمر کنی و دور و برت پر باشه از جیغ و داد نوه و نتیجه ونبیره و ندیده هات:))
تولدت هزاااران بار مبارک نازنینِ نازنین :)
پاسخ:
دست جیغغغغ هورااااااااااااا... :))))
مرسییییییی عزیزم...
قربونت برم خانمی یک دنیااااااااااااا ممنونتم نیکای عزیزم....
ای جان  مرسی عزیزدلم...نیکا توجه کردی بچه نگفتی از نوه شروع کردی :))))
مرسی خواهریِ گلم ممنون....میبوسمت... :********
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۶ احساس ِ غریب
سلام نازنین جان

روزت مبارک عزیزم،بهترینها نصیبت توی این روز عزیز:)
پاسخ:
سلام مریم عزیزم... :**
مرسی عزیزدلم برای تو هم مبارک و بهترین آرزوهارو برات دارم خواهری... :)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۰ -- ورونیکا --
راستی اوضاع پات چطوره؟؟
خیلی مراقبش باش نازنین
خیلی جای حساسیه چون همه وزن بدن روشه
من آبان پارسال موقع دویدن پام شدیدا پیچ خورد و با این که خیلی مشکل خاصی پیش نیومد، هنوز که هنوزه وقتی زیاد سر پا هستم ارور میده و باید مچ بند استفاده کنم
امیدوارم که پای تو زود زود خوب خوب شه و نخواد مسخره بازی در بیاره :))
پاسخ:
نیکاجان بهتره عزیزم ورم پام کم شده...
الان بیشتر درد توی مچ پامه...
مچ پام و باید خیلی بااحتیاط و مودذبانه باش رفتار کنم... :)))
ای جانم الهی بگردمت...
نیکامن پای چپم یبار تاندونش کشیده شده 50روز تو اتل بود میدونم چی میگی...
خخخخخخخخخخخ خداکنه... :)))
مرسی ک جویای حالمی نیکا..نمیدونم چطور تشکر کنم...
مرسی مرسی مرسی....